پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رابیو؛ داغ داغ (+ عکس)

کد خبر : 85205  |  زمان ارسال : یکشنبه 27 آبان 1397
دور جدید مذاکرات

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت امروز با روی جلد بردن آدرین رابیو از مذاکرات جدید باشگاه بارسلونا با این هافبک فرانسوی خبر داد بازیکنی که تا به امروز قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید نکرده است.

 

آدرین رابیو که در فصل پایانی قرارداد به سر می برد از ژانویه حدودا 40 روز دیگر قادر خواهد بود تا بدون مداخله پاریسی ها با باشگاه های علاقه مند خود مذاکره کند و بهترین آن ها را انتخاب نماید.

 

طبق گزارش اسپورت، آدرین رابیو شخصا تمایل به انتقال به بارسلونا دارد اما مادر و نمایندگان او به دنبال رسیدن بهترین پیشنهاد هستند که اریک آبیدال در تابستان با مادر رابیو ملاقات داشت.

 

طبق گزارش، باشگاه پاری سن ژرمن طی چند روز آینده روند مذاکرات خود را با نمایندگان رابیو  شدت خواهد بخشید و بارسلونا نیز قرار است با نمایندگان رابیو ملاقات داشته باشد تا بتوانند با اطلاع از آخرین خواسته هایش و در واقع اخرین پیشنهاد های پاری سن ژرمن، بهترین پیشنهاد را ارائه کنند.

 

 

طبق گزارش، میل رابیو به ترک پاری سن ژرمن و تجربه بازی در لیگی قدرتمندتر است که بارسلونا انتخاب این هافبک فرانسوی محسوب می شود که از فرانسه خبر رسیده بارسلونا مایل به ارائه پیشنهاد دستمزد سالیانه 10 میلیون یورویی به رابیو است و بارسلونا می داند که از نظر مالی توان رقابت با پاری سن ژرمن را نخواهد داشت.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.