پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادعای روزنامه ایتالیایی در مورد آینده پوگبا ( عکس )

کد خبر : 85227  |  زمان ارسال : دوشنبه 28 آبان 1397
پوگبا به مسی پیوست . به بارسلونا چطور ؟

اختصاصی بارسا نیوز - گزارش شده است که پوگبا به هم تیمی های سابق خود از علاقه اش برای بازگشت گفته است . رایولا نیز برای این انتقال به او فشار می آورد . این درحالی است که طی روزهای گذشته پوگبا و مسی در دبی چندین بار ملاقات کرده اند .

 

کوریره دلو اسپورت یکی از معتبرترین روزنامه های ایتالیا مدعی شده است که پوگبا با وجود ملاقات با مسی در دبی به بارسلونا فکر نمیکند . این روزنامه در نسخه روز دوشنبه خود مدعی شد " مرد فرانسوی دلتنگ تورین است و در حال بررسی امکان خروج از منچستریونایتد " .

 

طبق گزارش همین منبع , پوگبا قبلا علاقه اش برای بازگشت را به هم تیمی های سابقش در یوونتوس اطلاع داده است . در همین حال مینو رایولا ایجنت معروف این بازیکن نیز به ایتالیا سفر کرد تا مذاکرات برای بازگشت وی را انجام دهد . به تازگی رایولا اعلام کرده است که یوونتوس همچنان در قلب پوگبا باقی مانده است .

 

اگر پوگبا چنین تصمیمی گرفته باشد قابل درک است زیرا او قبل از بازگشت خود به منچستریونایتد , 4 فصل را در سری آ سپری کرده است . با این حال بارسلونا نیز میتواند یک مقصد بزرگ باشد زیرا آنطور که در فیلم های اخیر منتشر شده از این بازیکن نشان داده شده است او با مسی در دبی ملاقات کرده است . این ملاقات مورد توجه بسیاری قرار گرفته و ویدیوهای آن وایرال شده است .

 

پوگبا همواره اعلام کرده از طرفداران مسی است . تابستان گذشته قبل از آنکه فرانسه و آرژانتین در جام جهانی به مصاف هم بروند پوگبا گفت " من 10 سال او را تماشا کردم ( اشاره به مسی ) و از او یاد گرفتم . او همیشه باعث میشود من فوتبال را بیشتر دوست داشته باشم " .

 

بارسلونا مدت ها به این بازیکن علاقه مند است . مانع اصلی انتقال پول خواهد بود . انتظار میرود انتقال پوگبا حدود 90 میلیون پوند هزینه داشته باشد و رایولا ایجنت این بازیکن نیز پاداش های سنگینی دریافت میکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.