پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نظر ریکی پویگ در مورد علاقه تاتنهام چیست ؟

کد خبر : 85228  |  زمان ارسال : دوشنبه 28 آبان 1397
اسپورت گزارش کرده است که تاتنهام ریکی پویگ را میخواهد اما این بازیکن علاقه مند نیست

اختصاصی بارسا نیوز - پوچتینو سرمربی تاتنهام اخیرا با حضور در مینی استادی به تماشای بازی بارسلونا بی و کورنلا نشست . پس از 2 روز مشخص شد یکی از اهداف این حضور , در واقع زیر نظرگرفتن بازی ریکی پویگ هافبک بااستعداد بارسلونا بوده است .

 

طبق گزارش رسانه های انگلیسی , سرمربی تاتنهام اقدام به زیرنظر گرفتن ستاره کوچک بارسلونا کرده است . ریکی پویگ 19 سال دارد و بند خروج او نیز 100 میلیون یورو است . پویگ در تابستان امسال در بازی های دوستانه پیش فصل برای تیم اصلی بازی کرد و در یکی از مسابقات نیز برابر تاتنهام به میدان رفت .

 

آنطور که منبع گزارش مدعی شده پوچتینو اولین بار استعداد ریکی پویگ را در تور پیش فصل شناخت . جایی که ریکی برابر تاتنهام نیز بازی کرد . باشگاه انگلیسی در تابستان تیم خود را تقویت نکرده و اکنون تصمیم به اینکار گرفته اند .

 

در همین حال روزنامه اسپورت نیز به قرارداد جدید ریکی پویگ اشاره کرده است . طبق گزارش این روزنامه , قرارداد پویگ به ارزش 100 میلیون یورو , این بازیکن را دست نیافتنی کرده است . همچنین والورده نیز به این بازیکن به عنوان اینیستا بعدی نگاه میکند .

 

ریکی پویگ اکنون علاقه ای برای رفتن به تاتنهام ندارد . قبل از آنکه او در تابستان قرارداد جدیدی امضا کند امکان خروج او فراهم بود اما بارسلونا با بستن قرارداد جدید , حالا برای حفظ او خوشحال است . به خصوص که ریکی در تور پیش فصل نیز بازی کرد و باشگاه های بزرگی شاهد نمایش او بودند .

 

پویگ در ماه آگوست امسال 19 ساله شد . او اغلب با تیم اصلی بارسلونا تمرین میکند و همچنین در تور پیش فصل نیز به میدان رفت . با این حال در فصل جدید برای این تیم بازی نکرده است .

 

اگرچه پویگ در ماه فوریه به تیم دوم بارسلونا پیوست اما او استعداد خود را ثابت کرده است . او در 10 بازی لیگ قهرمانان جوانان فصل گذشته موفق به زدن 3 گل شد . در این فصل نیز ریکی در 11 بازی برای تیم دوم به میدان رفته است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.