پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کدام باشگاه قادر به پرداخت مبلغ خرید دمبله از بارسلونا است ؟

کد خبر : 85229  |  زمان ارسال : دوشنبه 28 آبان 1397
نارضایتی بارسلونا از دمبله در نهایت میتواند موجب فروش او شود

اختصاصی بارسا نیوز - بر اساس آخرین گزارش اسپورت , بارسلونا از رفتار دمبله در خارج از زمین مسابقه رضایت ندارد و حتی ممکن است این نارضایتی در نهایت باعث شود آنها برای فروش این ستاره اقدام کنند . قیمت فروش نیز 100 میلیون یورو در نظر گرفته شده است . این مبلغ خوبی است اما باشگاه های زیادی قادر به پرداخت آن نیستند . با این حال دمبله استعداد بزرگی دارد و تنها با راهنمایی بیشتر میتواند شرایط را تغییر دهد . مشکلات او در نیوکمپ ناشی از نگرش ضعیف اوست .

 

لیورپول تحت هدایت کلوپ بهترین گزینه برای دمبله خواهد بود زیرا سرمربی آلمانی به کار با جوانان معروف است . با این حال لیورپول هیچگونه تصمیمی برای خرید او ندارد .

 

گزینه دیگر آرسنال است . استعداد یابی که دمبله را کشف کرد الان در این تیم فعالیت میکند .

 

در همین حال توخل سرمربی سابق دمبله در پاری سن ژرمن است . او و دمبله روابط بسیار خوبی دارند و توماس توخل تنها مربی است که دمبله برای او مشکل ساز نبوده است . از طرفی PSG تیم کشور اوست و عثمان میتواند به فرانسه بازگردد . قطعا باشگاه فرانسوی توانایی پرداخت هزینه خرید دمبله را دارد مگر اینکه قوانین فیرپلی مالی مانع شود .

 

بارسلونا تا پایان این فصل به دمبله فرصت میدهد . باشگاه تاکنون بارها در مقابل رفتار بد عثمان به حمایت از او پرداخته است اما دیگر این وضعیت قابل قبول نیست . او در اکثر جلسات تمرینی با تاخیر شرکت میکند و اعتیاد او به انجام شرطبندی نیز روز به روز بیشتر شده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.