پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جنگ رئال مادرید با بارسلونا بر سر فرنکی دی یانگ

کد خبر : 85231  |  زمان ارسال : دوشنبه 28 آبان 1397
دی یانگ مشتریان زیادی دارد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا باید برای جذب فرنکی دی یانگ با باشگاه های زیادی رقابت کند . منچسترسیتی با پول قطری ها امیدوار به جذب این بازیکن آینده دار است . علاوه بر این دیلی میرور مدعی شده که سیتی قبلا برای این ستاره به توافق رسیده است . با این حال رسانه های کاتالان معتقد هستند بارسلونا نزدیک ترین باشگاه به این بازیکن است .

 

هرچند دشمن تاریخی بارسلونا نیز به این بازیکن علاقه دارد . اسپورت مدعی شده که رئال مادرید برخلاف بارسلونا و منچسترسیتی به دی یانگ به عنوان گزینه ای برای آینده فکر نمیکند بلکه لوس بلانکوس این بازیکن را برای زمان حال نیاز دارند . به عبارت دیگر رئال فرنکی دی یانگ را در زمستان میخواهد . طبق گزارش , رئال او را جایگزین لوکا مودریچ میداند .

 

خوشبختانه رئال مادرید هنوز هیچ مذاکره ای برای دی یانگ انجام نداده است . هرچند بارسلونا و سیتی قبلا مذاکراتی داشته اند . با این وجود پرز رئیس رئال با پول سعی میکند این انتقال را در ژانویه عملی کند .

 

هزینه انتقال فرنکی دی یانگ میتواند تا 100 میلیون یورو باشد . موندو دپورتیوو نیز گفته بارسلونا قادر نیست انتقال دی یانگ و ماتیاس دلیخت را همزمان انجام دهد زیرا هزینه هر دو انتقال تا 180 میلیون یورو خواهد بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.