پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

2 اولویت بارسلونا در نقل و انتقالات

کد خبر : 85233  |  زمان ارسال : دوشنبه 28 آبان 1397
شاید بارسلونا قادر به خرید فرنکی دی یانگ به دلیل قیمت بالا نباشد . رابیو به دلیل رایگان بودن گزینه بهتری محسوب میشود

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت , دلیخت و رابیو 2 اولویت باشگاه در نقل و انتقالات هستند . در واقع اعضای هیئت مدیره بارسلونا در مورد فصل آینده نتیجه گیری کرده اند . ماتیاس دلیخت مدافع آژاکس و آدرین رابیو هافبک پاری سن ژرمن اولویت های اصلی هستند . اما در همین حال پپ سگورا و آبیدال گزینه های دیگر را نیز بررسی میکنند .

 

بارسلونا مدت زیادی است که به دلیخت فکر میکند زیرا او بهترین گزینه برای جایگزینی جرارد پیکه در قلب خط دفاعی میباشد .

 


توییت : ماتیاس دلیخت با میانگین 91.8 درصد پاس صحیح از تمام بازیکنان 23 ساله دیگر لیگ هلند درصد بهتری را به خود اختصاص داده است . ( هواسکورد )


 

اسپورت معتقد است که هزینه خرید دلیخت برای بارسلونا حدود 70 الی 80 میلیون یورو خواهد بود و هزینه خرید دی یانگ نیز میتواند به تنهایی 100 میلیون یورو باشد .

 

در همین حال بارسلونا به آدرین رابیو نیز علاقه مند است زیرا قرارداد این بازیکن با پاری سن ژرمن تمدید نشده و بر این اساس او میتواند در تابستان 2019 به صورت رایگان راهی بارسلونا شود . بارسلونا میتواند از ماه ژانویه به صورت مستقیم با این بازیکن مذاکره کند . اسپورت معتقد است که بارسلونا در روزهای آینده برنامه ای برای ملاقات با ایجنت رابیو دارد . اگر رابیو در این جلسه عدم تمدید با پاری سن ژرمن را تایید کند , بارسلونا اقدامات بیشتری صورت خواهد داد . بارسلونا در نظر دارد به این بازیکن سالانه 10 میلیون یورو دستمزد بپردازد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.