پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

"بله" رابیو به بارسلونا ! (جزئیات توافق)

کد خبر : 85248  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 آبان 1397
بارسلونا انتخاب شخصی رابیو

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه موندو دیپورتیوو امروز با روی جلد بردن آدرین رابیو از اوکی او به بارسلونا خبر داد و اعلام کرد بارسلونا انتخای و آرزوی رابیو جهت بازی کردن در آن است و از این رو او در ابتدای تابستان به صورت رایگان راهی نیوکمپ خواهد شد و در قبال این تصمیم خود، ضمن دریافت دستمزد سالیانه از باشگاه، پاداشی را نیز از سوی باشگاه دریافت خواهد کرد.

 

بارسلونا از ماه ها قبل به دنبال جذب آدرین رابیو بوده به صورتی که در تابستانی که گذشت، اریک آبیدال ضمن اعلام علاقه بارسلونا برای خریدش به باشگاه پاری سن ژرمن، ملاقاتی را نیز با مادرش داشت که درنهایت با مخالفت پاری سن ژرمن در فروش، بارسلونا اقدام به خرید آرتورو ویدال کرد.

 

طبق گزارش، رابیو بازیکنی جذاب از نگاه مدیران فنی باشگاه است بازیکنی که تا تابستان قراردادش با پاریسی ها به اتمام خواهد رسید و دیگر برای انتقال کسی مزاحم او نخواهد شد.

 

طبق گزارش منابع موندو، اطلاعات به دست رسیده از باشگاه بارسلونا اینگونه است که رابیو به مقامات باشگاه خبر داده که قصد بازی کردن در بارسلونا را دارد تا دوران جدیدی را در زندگی حرفه ای خود تجربه کند.

 

 

طبق گزارش، مدیران بارسلونا به توافق کلامی رابیو باور دارند چون مذاکراتی با مادر و مدیر برنامه او داشته اند گه آن ها را به ای یقین رسانده به ویژه اریک آبیدال فرانسوی که حالا مهره کلیدی بارسلونا برای جذب ستاره های فرانسه است.

 

بنابراین توافقی به صورت کتبی مابین دو طرف بسته نشده چون بارسلونا حق اقدام قانونی تا 1 ژانویه را نخواهد داشت.

 

به نظر می رسد که موضوع رابیو شبیه به آنتوان گریزمان می باشد که گریزمان درنهایت تصمیم به ماندن در اتلتیکو مادرید گرفت که به همین منظور باشگاه برای رابیو پاداش درنظر گرفته است.

 

پیش از این از دستمزد پیشنهادی 10 میلیون یورویی بارسلونا به رابیو خبر داده شده بود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.