پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادمیلسون : نیمار نمیتواند برنده توپ طلا شود , فوتبال اولویت دمبله نیست

کد خبر : 85275  |  زمان ارسال : چهارشنبه 30 آبان 1397
نیمار میتواند زیباترین مو جهان را داشته باشد اما این چیزی نیست که او میخواهد

اختصاصی بارسا نیوز - ادمیلسون بازیکن برزیلی سابق بارسلونا که بین سال های 2004 تا 2008 در نیوکمپ حضور داشته است در مورد اینکه چرا نیمار با خروج خود از بارسلونا شانس کسب توپ طلا را از دست داد صحبت کرد . او میگوید نیمار در پاری سن ژرمن نمیتواند برنده توپ طلا شود .

 

او گفت :

به نظر من این ( انتقال به پاری سن ژرمن ) یک اشتباه بود زیرا جام جهانی نزدیک بود و اگر او میخواست شماره یک باشد ( بهترین بازیکن جهان ) , در بارسلونا میتوانست خیلی سریعتر از پاری سن ژرمن به آن تبدیل شود .

 

دلیل این اینکه او در لیگ 1 به سختی میتواند ( بهترین شود ) این است که پاری سن ژرمن دو سه قدم از تیم های دیگر ( لیگ فرانسه ) جلوتر است . این به معنای بد بودن رقیبان آنها ( در فرانسه ) نیست بلکه پاری سن ژرمن به عنوان تیمی که میخواهد بین المللی باشد , رقابت با این باشگاه ها موضوع را ( برای آنها ) سخت میکند ( اشاره به اینکه رقیبان ساده پاری سن ژرمن در فرانسه مانع از رسیدن PSG به کیفیت بالاتر در سطح رقابت با باشگاه های بزرگ جهان میشوند )

 

من امیدوارم که او ( نیمار ) ذهنیتش را حفظ کند زیرا بدون توجه به استعداد , داشتن اشتیاق برای بازیکنان این مهم است . اگر او از اینکه در فوتبال حرفه ای زندگی نمیکند خوشحال نیست میتواند زیباترین مو جهان را داشته باشد اما این چیزی نیست که او میخواهد .

 

همین مساله در مورد دمبله نیز وجود دارد . اگر او خوشحال نیست و اگر از آنچه انجام میدهد متقاعد نشده , او برای تمرین دیر میکند زیرا فوتبال اولین اشتیاق او نیست .

 

رونالدو و مسی فوتبال را هدف اصلی خود میدانند و در طول هر فصل 40 گل میزنند و به همین دلیل امروز به نظر من بهترین هستند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.