پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی مطمئن است که گواردیولا میتواند منچسترسیتی را تبدیل به تیمی مانند بارسلونا کند

کد خبر : 85293  |  زمان ارسال : پنجشنبه 1 آذر 1397
اسطوره بارسلونا مدعی است که سرمربی سابق این تیم میتواند تیمی مانند بارسلونای افسانه ای بسازد . مانند بارسلونای سال های 2008 تا 2012 !

اختصاصی بارسا نیوز - تیم منچستر سیتی تحت هدایت گواردیولا در فصل گذشته برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر انگلیس با 100 امتیاز و فاصله 19 امتیازی با تیم دوم قهرمان شد . ژاوی معتقد است که هدف بعدی سرمربی سابق بارسلونا , لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و به اعتقاد ژاوی این غیرممکن نیست .

 

ژاوی گفت :

پپ تنها بدنبال بهبود منچسترسیتی است . هدف بعدی او لیگ قهرمانان است و من فکر میکنم او اینکار را انجام میدهد . او در بارسلونا چیزی ساخت که همیشه در تاریخ به یادآورده میشود - او میتواند اینکار را در منچستر نیز انجام دهد .

 

پس از اولین فصل حضور گواردیولا در سیتی , اصول مربیگری او را زیر سوال بردند اما او موفق شد همه چیز را تغییر دهد و حتی رکوردی تاریخی در لیگ جزیره به ثبت رساند . قهرمانی با 100 امتیاز باورنکردنی بود . ژاوی میگوید اینکه منچسترسیتی با سبک گواردیولا به قهرمانی رسید اتفاق بسیار مهمی بود .

 

او ادامه داد :

در فوتبال فقط چیزی که بدست می آورید مهم نیست بلکه چگونگی دستیابی به آن نیز اهمیت دارد . منچسترسیتی فوتبال خوبی بازی میکند و تضمین میکنم که بازیکنان این تیم از هر جلسه تمرین و بازی لذت میبرند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.