پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چالش های پیش روی مسی

کد خبر : 85297  |  زمان ارسال : پنجشنبه 1 آذر 1397
مسی تا سال 2021 قرارداد دارد و باید به وقتش برای قرارداد جدید با بارتومئو مذاکره کند .او دوست دارد برای کوپا آمریکا به تیم ملی بازگردد .

اختصاصی بارسا نیوز - مسی تا جولای 2021 تحت قرارداد با بارسلونا است . مسی اکنون تنها به زمان حال فکر میکند و به دنبال لیگ قهرمانان است . اگر بخواهد قراردادش را تمدید کند باید با بارتومئو گفتگو کند ( البته او تا ابد مدیر نیست اما ممکن است آخرین تمدید مسی نیز در دوران او انجام شود ) . البته آنچه مسلم است این میباشد که مسی متعلق به بارسلونا و بارسلونا متعلق به مسی است و اگرچه او به مربیگری فکر نمیکند اما باشگاه از بازگشت او به هرعنوانی استقبال خواهد کرد .

 

 

در مورد تیم ملی آرژانتین نیز مربی جدید درب را برای بازگشت لئو بازگذاشته است . البته فقط برای بازگشت او , نه بازیکنان دیگری که رفتند . هدف آلبی سلسته این است که به بهترین نحو وارد رقابت کوپا آمریکا 2019 شوند . این رقابت از تاریخ 14 ژوئن تا 7 ژوئیه برگزار میشود .

 

بر اساس گزارش ها مسی حداقل تا ماه مارس به استراحت ملی میپردازد  و روی لیگ قهرمانان تمرکز میکند .

 

اهداف اصلی مسی به طور خلاصه : کسب دوباره لیگ قهرمانان ( اولویت اصلی ) , کسب دوباره توپ طلا , ارتباط با بارسلونا پس از پایان قرارداد , شکستن تمام رکوردهای ممکن .

 

به نظر شما مسی پس از تمدید قرارداد چه میکند ؟


 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.