پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار برای بازگشت باید شخصا اقدام کند !

کد خبر : 85320  |  زمان ارسال : جمعه 2 آذر 1397
تماس با بارتومئو

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه موندو دیپورتیوو به مانند چند هفته قبل، امروز با روی جلد بردن نیمار از لزوم تلاش شخصی نیمار جهت بازگشت به بارسلونا خبر داد چون نیمار تنها به بازگشت به بارسلونا فکر می کند اتفاقی که از نظر ژاوی غیرممکن است.

 

طبق گزارش موندو، نیمار چندین بار به هم تیمی های سابق خود همجنین کارکنان و مدیران در بارسلونا از تمایل برای برگشتن به بارسلون حرف زده و از طرفی ستاره هایی چون مسی، سوارز، تراشتگن، راکیتیچ و پیکه رسما از بازگشت او حمایت کرده اند و حتی بارتومئو و پپ سگورا احتمال بازگشت او را رد نکردند به صورتی که سگورا بازگشت نیمار را مشروط به نیازهای سرمربی اعلام کرد.

 

طبق گزارش، نیمار و پدرش برای بازگشت به بارسلونا باید با بارتومئو تماس بگیرند و تمایل خود را اعلام کنند در شرایطی که دو طرف از سال 2017 با یکدیگر مواجه نشده اند و حتی بابت حق پاداش تمدید نیمار کار به شکایت نیز کشیده شد و از همین رو نیمار باید شخصا برای بازگشت قدمی بردارد.

 

از سوی دیگر بارسلونا نیز برای بازگشتن نیمار شرط و شروط هایی دارد همچون اینکه بدیهی است نمی تواند بیشتر از مسی حقوق بگیرد و همچنین از اقدام خود در قبال باشگاه ابراز تاسف و پشیمانی نماید.

 

از سوی دیگر سرنوشت پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا نیز حیاتی خواهد بود که در صورت حذف و ادامه ناکامی پروژه ناصر الخلیفی، نیمار می تواند از طریق اعمال فشار، راه خروج را درپیش بگیرد.

 

موندو پیش از این در تصویر روی جلد نسخه های 9 مارس و 17 اکتبر خود، از پیشنهاد دادن شخصی نیمار به بارسلونا و غیرممکن نبودن بازگشت او خبر داده بود.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.