پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گواردیولا : " الان مربی بهتری از زمان حضورم در بارسلونا هستم " .

کد خبر : 85329  |  زمان ارسال : جمعه 2 آذر 1397
پپ در سخنرانی خود در مورد سیاست , فرهنگ و شعر صحبت کرد . با این حال موضوع اصلی صحبت های او فوتبال بود .

اختصاصی بارسا نیوز - پپ گواردیولا روز گذشته در دانشگاه لیورپول سخنرانی کرد . پپ 47 ساله گفت دیر یا زود سرمربیگری در تیم ملی را نیز تجربه خواهد کرد . وی همچنین مسیر شغلی خود از زمان حضور در نیوکمپ تا امروز را نیز بررسی نمود .

 

گواردیولا در مورد رشد به عنوان یک مربی گفت :

من از زمانی که در آلمان بودم مربی بهتری شده ام و من حالا از زمان حضورم در بارسلونا نیز بهترم . اکنون که من اینجا ( در منچسترسیتی ) هستم احساس میکنم که مربی بهتری شده ام .

 

برنامه های آینده :

من میخواهم هدایت یک تیم ملی را برعهده بگیرم . دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد زیرا اکنون من هر 3 روز درگیر ( یک بازی ) هستم اما میخواهم کمی استراحت داشته باشم و گلف بیشتری بازی کنم ... الان من وقت بازی ندارم اما بله دیر یا زود این اتفاق می افتد و اگر فرصتی داشته باشم ( پیشنهادی برای هدایت تیم ملی به من برسد ) خواهیم دید .

 

لیگ انگلیس :

سخت ترین است هم به دلیل تعداد بازی ها و هم آب و هوا . رقیبان زیادی وجود دارد . این تنها کشوری است که 5 یا 6 تیم شانس قهرمانی دارند . لیگ جزیره غیرقابل پیشبینی است و من فکر میکنم غیرقابل پیشبینی ترین است . با استادیوم های پرشور

 

بهترین لیگی که در آن کار کردم ؟

من فکر میکنم گفتن این غیرمنصفانه است . در آلمان چیزهایی بهتر از اینجا وجود دارد , در اسپانیا چیزهایی بهتر از اینجا و در اینجا چیزهایی بهتر از لیگ های دیگر . مانند فرهنگ , وقتی سفر میکنید چیزهای زیادی یاد میگیرید .

 

شکوه گواردیولا در بارسلونا آغاز شد جایی که او 2 بار لیگ قهرمانان را برنده شد . او بعدا به بایرن مونیخ پیوست و 3 قهرمانی متوالی بوندسلیگا را کسب نمود . او درحال حاضر سرمربی منچسترسیتی است و با قهرمانی 100 امتیازی در لیگ جزیره نام خود را وارد تاریخ کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.