پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس والورده : دمبله ؟ در بارسلونا فشار روی همه است

کد خبر : 85337  |  زمان ارسال : جمعه 2 آذر 1397
فقط به پیروزی فکر میکنم

اختصاصی بارسا نیوز - ارنستو والورده سرمربی بارسلونا پیش از دیدار تیمش مقابل اتلتیکومادرید در مورد این دیدار و مسائل دیگری صحبت کرد .

 

اتلتیکومادرید :

هر دو تیم روش متفاوتی برای انجام بازی دارند . آنها سعی میکنند فشار بیشتری بیاورند . باید احتیاط کرد و مراقب بود و بر بازی مسلط شویم . اینها نقاط قوت ماست .

 

این تیم از قبل بهتر است ؟

بله این یک واقعیت است . ما در بازی های ساده مشکلات بیشتری داریم اما در بازی مقابل رقیبان مهم نتایج خوبی میگیریم . رقیب فردای ما یکی از شانس های قهرمانی است . آنها همچنین شانس لیگ قهرمانان هستند و ما سعی میکنیم یکی از بهترین نسخه های خود را نمایش دهیم .

 

دمبله :

او یکی از بازیکنان تیم است و همه ما تلاش میکنیم تا به او برای ارائه بهترین نسخه کمک کنیم . من میدانم که بحث زیادی پیرامون او وجود دارد . استعداد ذاتی او چیزیست که پیدا کردنش سخت است . ما امیدواریم که او بهترین ها را به ما بدهد . ( حواشی اطراف عثمان ) طبیعی است زیرا ما در باشگاهی هستیم که روی همه فشار زیادی وجود دارد .

 

آرتورو ویدال :

امکان دارد او به جای راکیتیچ بازی کند . احتمال های دیگری نیز وجود دارد اما آرتورو یکی از آنهاست . وقتی ( آرتورو ) بازی میکند چیزهایی به ما میدهد ( اشاره به اینکه یک سری ویژگی هایی رو به تیم اضافه میکنه ) .

 

کوتینیو :

باید تا تمرین صبر کرد ( اشاره به جلسه ای که در آن لیست بازیکنان بازی فردا مشخص میشود ) . درست است که او در برخی از تمرینات کامل شرکت کرده اما در همه اینطور نبوده . بنابراین باید وضعیت او بررسی شود . نمیخواهیم روی او ریسک کنیم .

 

مشکل دمبله :

نمیدانم چراکه من چیز زیادی ندیدم .

 

مصدومان اتلتیکو مادرید :

درست است که گریزمان و گودین بازیکنان مهمی برای اتلتیکو هستند اما ساویچ و لوکاس نیز مهم هستند و در بازی های زیادی شرکت میکنند . با توجه به شناختی که دارم فکر میکنم بازیکنان جایگزین ( مصدومان ) نیز سطح کافی برای انجام اینکار را دارند . همچنین آنها تیم رقابتی هستند که بازیکنان خوبی با ویژگی های مختلف به خصوص در میانه میدان دارند . من فکر میکنم با وجود اینکه مصدومیت های مهمی دارند اما آن را پوشش خواهند داد .

 

اهمیت بازی در واندا :

بازی فردا مهم است مخصوصا که ما بازی قبل را از دست دادیم ( باختیم ) و امتیاز از دست دادیم . امسال همه چیز فشرده تر شده و بین تیم ها تفاوت زیادی نیست . لیگ امسال رقابتی تر شده است . ما پتانسیل زیادی داریم و میخواهیم فردا آن را ثابت کنیم .

 

اومتیتی :

سعی میکنم آن را به بهترین شکل مدیریت کنم . فراتر از مشکل , داشتن راه حل است . ما مسابقات زیادی را تنها با 2 مدافع مرکزی انجام دادیم ( بدون داشتن ذخیره روی نیمکت ) . آنها ( پیکه و لنگله ) به خوبی استفاده شدند بدون اینکه مصدوم شوند و حالا یک گزینه دیگر داریم .

 

گریزمان :

همیشه در انتظار بهترین حریف هستیم . او بازیکن عالی است و انتظار داریم بهترین نسخه از او را در بازی فردا شاهد باشیم بنابراین باید کارمان را به بهترین شکل انجام دهیم .

 

آرتور ملو :

او دو بازی برای برزیل انجام داده است بنابراین وضعیت او را بررسی میکنیم .

 

دوست دارید در بازی فردا ببازید اما در فینال لیگ قهرمانان بازی کنید ؟

البته که این را نمیخواهم . همیشه میخواهم پیروز شوم . فردا فقط به پیروزی فکر میکنم .. فینال در ژوئن است .. هنوز باید از زمستان عبور کنیم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.