پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا تبدیل به فروشنده خوبی شده است

کد خبر : 85345  |  زمان ارسال : جمعه 2 آذر 1397
گزارشی از مارکا

اختصاصی بارسا نیوز - بورسیا دورتموند اقدام به خرید رسمی آلکاسر به قیمت 23 میلیون یورو از بارسلونا کرد . این یک خبر عالی برای باشگاه کاتالان است زیرا آنها معمولا فروش خوبی ندارند . تابستان 2017 یک فاجعه بود زیرا به جز نیمار آنها تنها 4 میلیون یورو از فروش دریافت کردند . آلبرت سولر و فرناندز مدیر نقل و انتقالات بودند .

 

بارتومئو میدانست که دیگر نباید چنین فاجعه ای تکرار شود و نتیجه آن عالی بود . عملا بودجه نقل و انتقالات تابستان 2018 از طریق فروش بازیکن پوشش داده شد . امروز 23 نوامبر است و مبلغ دیگری نیز پرداخت میگردد .

 

باید این را یک موفقیت در نظر گرفت زیرا برخی از فروش ها با قیمت قابل توجهی انجام شده است .

 

فروش های بارسلونا :

پائولینیو 50 میلیون یورو

یری مینا 30 میلیون یورو

آلکاسر 23 میلیون یورو

لوکاس دینیه 20 میلیون یورو

 

بنابراین بارسلونا 123 میلیون یورو از فروش 4 بازیکن کسب کرده است . به جز پائولینیو , 3 بازیکن دیگر در برنامه های والورده جایی نداشتند . 50 میلیون یورو قیمت فروش هافبک برزیلی حتی از قیمت خرید او هم بیشتر بود .

 

بارسلونا میداند که برای رقابت با باشگاه های بزرگ اروپا نیاز به منابع مالی زیادی دارد . باشگاه باید از محل فروش بازیکنان پول کسب کند اما این به معنای فروشنده شدن نیست .

 

البته بدیهی است که فروش بازیکنانی مانند توران غیرممکن است و یا در مورد آندره گومز دشواری زیادی دارد . اما بازار همچنان موقعیت هایی را در اختیار باشگاه خواهد گذاشت . باشگاه باز هم بازیکنان مازاد خود را به فروش خواهد رساند , بازیکنانی نظیر رافینیا و دنیس . این یعنی میلیون ها یورو پول دیگر به حساب بارسلونا واریز میشود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.