پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

افشاگری فوتبال لیکس : راموس در فینال لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس دوپینگ کرده بود

کد خبر : 85346  |  زمان ارسال : شنبه 3 آذر 1397
یوفا یک لیگ قهرمانان را از یوونتوس دزدید و به رئال مادرید تقدیم کرد !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش سایت افشاگر " فوتبال لیکس " تست دوپینگ سرجی راموس در فینال لیگ قهرمانان 2017 مقابل یوونتوس مثبت بوده است . یوفا اما پس از توضیح رئال مادرید هیچ اقدامی علیه آن انجام نداد . رئال مادرید در بازی فینال با نتیجه 4-1 پیروز شد اما پروتکل دوپینگ در این بازی نادیده گرفته شد .

 

راموس مدافع رئال مادرید قبل از دیدار فینال از یک ماده ممنوعه استفاده کرده بود و نتیجه آزمایش دوپینگ او مثبت بود .

 

یوفا پس از عذرخواهی رئال مادرید آن را پذیرفت و هیچ اقدامی انجام نداد . در واقع آنها به یوفا گفتند که راموس اشتباهی دارو را اشتباهی استفاده کرده است اما آنها باید به یوفا در مورد مصرف این دارو اطلاع میدادند ( هر دو دارو دوپینگ محسوب میشوند اما در صورت گزارش به یوفا مشکلی وجود ندارد . رئال یکی از دارو ها را گزارش کرد اما آنها از داروی دیگری که گزارش نشده بود استفاده کردند ) .

 


توییت Mootaz Chehade : سوپرایز , سوپرایز . راموس پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان 2017 در تست دوپینگ رد شد . او همچنین در اوایل سال جاری نیز در یک آزمایش دوپینگ دیگر نیز رد شد .


 

طبق این افشاگری تست دوپینگ از راموس مدت کمی پس از پایان فینال کاردیف انجام گرفت و اتفاق عجیب این بود که بازیکنان رئال مادرید در ابتدا از انجام تست دوپینگ خودداری کردند . رونالدو به همراه 9 بازیکن دیگر کسانی بودند که در ابتدا انجام تست دوپینگ را رد کردند .

 

همین مساله خود نقص قانون دیگری از یوفا است . رئال مادرید برای رد درخواست انجام تست دوپینگ این بهانه را آورد که افرادی که تست را انجام میدهند حرفه ای نیستند و آزمایش باید توسط کارکنان پزشکی خود باشگاه رئال انجام شود .

 

یک نکته جالب دیگر در مورد راموس به مصاحبه او برمیگردد . راموس در مورد مصدومیت محمد صلاح در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته گفت :

اگر صلاح پس از مصدومیت دارو تزریق میکرد میتوانست نیمه دوم بازی کند . من چندبار قبلا اینکار را انجام داده ام و مساله بزرگی نیست .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.