پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

زندگی مسی در شهر بارسلونا چگونه است ؟ " به طرز خنده داری نرمال " .

کد خبر : 85358  |  زمان ارسال : شنبه 3 آذر 1397
شهر بارسلونا برای مسی " میهن دوم " محسوب میشود زیرا او از 13 سالگی آنجا زندگی میکند

اختصاصی بارسا نیوز - اینکه مسی تا پایان فوتبال خود در بارسلونا میماند یا نه یک راز است . مسی قطعا هیچ نیازی به میلیون ها دلار منچسترسیتی ندارد زیرا آنچه که او را به بارسلونا وفادار کرده پول نیست .

 

پاسخ ساده است . مسی در کاتالونیا خوشحال است زیرا از 13 سالگی در آنجا زندگی میکند .

 

 

سال های زیادی سپری شده و او تغییرات زیادی کرده است . مسی دیگر یک نوجوان خجالتی و درون گرا نیست بلکه تبدیل به رهبر واقعی تیم شده است . مسی در زندگی شخصی فرد بسیار آرامی است . پیکه یک بار مسی را اینگونه توصیف کرد " او به طور خنده داری نرمال است " . مسی ترجیح میدهد وقتش را در خانه کنار خانواده اش ( همسر و فرزندان خود ) سپری کند . او یک سگ به نام هالک نیز دارد . آنها در شهر ساحلی کوچکی در نزدیکی بارسلونا زندگی میکنند .

 

 

مسی اغلب فرزندانش را از مدرسه به خانه بازمیگرداند . او گاهی اینکار را با سوارز انجام میدهد . خانه آنها در یک محله است و فرزندان آنها نیز تقریبا همسن هستند . کوتینیو نیز وقتی به بارسلونا پیوست یک خانه در نزدیکی مسی و سوارز خریداری کرد .

 

روزنامه دیلی میل مسی را اینگونه توصیف میکند :

او میتواند در خانه راحت خود از یک وعده غذایی خوب با فرزندانش لذت ببرد درحالی که میتواند از زمین فوتبال مینیاتوری در باغ پشت خانه نیز استفاده کند و یا در کنار استخر به استراحت بپردازد و گاهی نیز به اقیانوس نگاه کند و حتی از باربیکیو لذت ببرد !

 

مسی هنوز به آرژانتین متصل است و فهمیدن این موضوع دشوار نیست زیرا او از هر فرصتی برای رفتن به کشورش استفاده میکند . این درحالیست که برادران او رودریگو و ماتیاس در کنار خواهر کوچکش ماریا و والدین او نیز اغلب در بارسلونا او را میبینند . بنابراین مسی هنوز در آرژانتین ریشه دارد .

 

 

مسی اخیرا در مصاحبه ای با رادیو توتال کوستا اظهار داشت که هنوز مطمئن نیست بعد از بازنشستگی چه کاری انجام خواهد داد " وقتی که من بازی نکنم مطمئن هستم که شما خواهید دانست چه کاری انجام میدهم " . شاید مسی در صورت بازنشستگی وقت بیشتری را در ایبیزا با خانواده اش سپری کند .

 

روزنامه دیلی میل در این گزارش همچنین ادامه داد :

او میتواند یک قایق کروز کرایه و در کمتر از 7 ساعت به جزیره بالئارس برود . او حتی میتواند هزینه این قایق را با سوارز و فابرگاس که گاهی خانوادگی مسافرت میروند تقسیم کند . مسی و فابرگاس از زمانی که هنوز کودکانی در لاماسیا بودند یکدیگر را میشناسند " .

 

با احساسی که مسی در بارسلونا دارد و آن را خانه دوم خود میداند این باشگاه میتواند نسبت به تداوم حضور او در نیوکمپ مطئن باشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.