پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دفاع آمور از دمبله و تراشتگن؛ مساوی مقابل اتلتیکو بد نیست !

کد خبر : 85381  |  زمان ارسال : یکشنبه 4 آذر 1397
گیلرمو آمور مدیر باشگاه بارسلونا

اختصاصی بارسانیوزگیلرمو آمور پس از تساوی 1-1 مقابل اتلتیکو مادرید در هفته 13 لالیگا در واندا متروپولیتانو این نتیجه را مقابل تیم قدرتمند اتلتیکو مادرید بد ندانست.

 

آمور درخصوص بازی گفت:

مردم می گویند که بازی جذابی نبود اما با این حال ما توپ را دراختیار داشتیم تا آن ها را از لاک دفاعی بیرون بکشیم. تقریبا شوتی زده نشد چون این کار مقابل تیمی که می داند چگونه دفاع کند بسیار دشوار است. برد 1-0 برای ما عادلانه تر بود اما تساوی هم بد نبود چون اتلتیکو تیمی قدرتمند است که می خواهد تمام عناوین را فتح کند و تیمی هستند که همیشه با حداکثر توان رقابت می کنند و می دانند که چگونه بازی کنند.

 

کادر فنی اتلتیکو مدت ها است که با چنین سبکی بازی می کند و کیفیت لازم جهت بردن را دارد و به همین دلیل است که در کنارمان در صدر جدول حضور دارند. چه سبک بازی بدی داشته باشند و چه خوب به هر حال این ایده ای دیگر از روش بازی کردن است. فکر می کنم مالکیت 70 به 30 بود.

 

دمبله؟

در باشگاه سعی داشتیم تا کمی حرف بزنیم، فقط یک بحث درون باشگاهی. خب بله، سوارز هم حرف زد اما او هم تیمی اش است و بهتر می داند که باید چه کار کند. صحبت های زیادی پیرامون دمبله زده شده. این گل دلیلی برای تغییر دادن چیزی نیست چون او پیش از این نیز در بازی های مهم گل زده است، هیچ کس در باشگاه درخصوصو دمبله شکی ندارد.

 

تراشتگن روی گل کاستا می توانست بهتر عمل کند؟

وقتی در درون زمین هستید و در دروازه حضور دارید اوضاع پیچیده می شود چون جنب و جوش زیادی از سوی بازیکنان هست و آن کس که بهتر از همه می داند خود دروازبان است. شاید زا بیرون تصور دیگری داریم اما از درون زمین اینگونه نیست

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.