پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بوسکتس: وضعیت دمبله را بزرگ جلوه داده اند؛ برای لیگ قهرمانان هیجان زده هستیم

کد خبر : 85423  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 آذر 1397
اوریول شبیه ترین بازیکن به من است

اختصاصی بارسانیوز - سرجیو بوسکتس روز گذشته در جلسه رسانه ای خود با مطبوعات به مصاحبه با روزنامه موندو دیپورتیوو پرداخت و درخصوص وضعیت شخصی و تیم صحبت کرد.

 

احساست پس از بازی با اتلتیکو؟

بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید و ما سزاوار شکست نبودیم. قبول دارم که موقعیت های زیادی نداشتیم، آن ها هم نداشتند که از همان فرصت کم خود استفاده کردند و درنهایت عدالت اجرا شد.

 

این فصل دارید گل های زیادی دریافت می کنید...

من این اتفاق را وابسته به همه چیز می دانم نه فقط صرفا خط دفاع، زمان هایی شکل گرفت که به خوبی به صورت تیمی دفاع نکردیم و گاهی اوقات هم حاصل اشتباهات و بدشانسی هایمان بود. به هر حال باید قوی تر از آنچه که هستیم کار کنیم چون این موضوع در لحظات حیاتی فصل همچون مراحل حذفی لیگ قهرمانان مقابل تیم های بزرگ به ما ضربه خواهد زد.

 

با دمبله به عنوان کاپیتان حرف زدی؟

من با او به عنوان یک هم تیمی حرف یم زنم نه کاپیتان. درست است که از بیرون کاپیتان تیم هستم اما در داخل تیم من همان هم تیمی بازیکنان مثل سال های گذشته هستم. چیز بیشتری برای گفتن وجود ندارد، این هفته ها روی دمبله زیاد زوم شده است چون زمان بازی های ملی بود و بازی های باشگاهی تعطیل شده بود و همیشه در این مواقع موضوعاتی برای بحث و بررسی بیشتر از سوی رسانه ها وجود دارد اما باید به او کمک کرد چون خیلی جوان است و استعدادی فوق العاده دارد و او نیز نیازمند به دوره ای جهت سازگاری است چون از لیگ و کشوری دیگر به اینجا آمده و نه تنها در سبک بازی بلکه از نظر زبان و سبک زندگی نیز نیاز به وفق یافتن دارد و در ادامه مطمئنا به ما کمک زیادی خواهد کرد که ما نیز همین را می خواهیم و درست همان چیزی است که خودش هم می خواهد.

 

احساس تو از بازی در سیستم های 3-3-4 و 2-4-4؟

چندین سال در سیستم 3-3-4 بازی کرده ام اما در هر سیستمی احساس راحتی می کنم. مهم ترین چیز تعهد ما است و اینکه در دفاع و حمله مستحکم بمانیم.

 

در سیستم 3-3-4 در کار دفاع اذیت می شوید؟

بله، قطعا، کار انتقال توپ فراوانی که درون زمین انجام می دهیم باعث می شود از دروازه و از هم فاصله بگیریم به ویزه من که در میانه زمین هستم اما به صورت کلی دفاع توسط تیم صورت می گیرد. وقتی از دروازه خودتان خیلی فاصله می گیرید به حرفتان شانس بیشتری می دهید.

 

 

لیگ قهرمانان اولویت این فصل است؟

نه، نمی توانیم تنها روی لیگ قهرمانان اکتفا کنیم چون در این صورت جام های دیگر را فراموش خواهیم کرد. به هر حال واقعیت این است که برای فتح لیگ قهرمانان خیلی هیجان داریم اما برای این کار باید فصل باثباتی داشت و در مراحل مهم و حساس خوب بود.

 

یکی از بازیکنان پر بازی تیم در هر فصل هستی. احساست درخصوص بدنت چگونه است؟

خب مشخصا در مقاطعی از فصل بازی های فشرده ای وجود دارد که می تواند شما را خسته کند اما وقتی که چند روز فرصت بین بازی ها باشد به ویزه بازی های ملی که می توانید در یکی از دو بازی حضور نداشته باشید و استراحت کنید وضع بهتر است.

 

دیر یا زود تو هم بازنشسته خواهی شد. جایگزینی برای خودت متصور هستی؟

بازیکنان خیلی خوبی در میانه زمین وجود دارد اما واضح است که سیستم و فلسفه بازی بارسلونا خاص است و همه نمی توانند در پست من بازی کنند. از آکادمی شبیه ترین به خودم اوریول بوسکتس است که متاسفانه دچار مصدومیت شد و مقداری جلوی روند پیشرفت او گرفته شد اما به هر حال او شبیه به من است اگرچه که هنوز جوان است و باید یاد بگیرد. پس از او نیز رودری در تیم ملی اسپانیا به عنوان بازیکن اتلتیکو مادرید که بازیکنی مشابهی با من است البته با مشخصات بازی متفاوت که بازیکنی خوب است و فکر می کنم بتواند به خوبی در اینجا وفق یابد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.