پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بوسکتس: فکر می کنم بازیکن تک باشگاهی شوم؛ بازیکنان آکادمی به لقب ها دلخوش نباشند

کد خبر : 85429  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 آذر 1397
جشن 500 بازی سرجیو در مصاحبه با اسپورت

اختصاصی بارسانیوزسرجیو بوسکتس هافبک دفاعی بارسلونا در جشن 500 بازی باشگاهی خود در مصاحبه با اسپورت درخصوص سوالات پرسیده شده پاسخ داد.

 

داستان تو در بارسلونا در کوپا کاتالونیای 2006 آغاز شد. به یاد داری؟

خیلی جوان بودم و شگفت انگیز بود. من در تیم دوم تمرین می کردم و برای اولین بار در کنار تیم اصلی قرار می گرفتم و بسیار هیجان انگیز بود حتی اگر رسمی نبوده باشد و در کوپا کاتالونیا بوده باشد.

 

از زمان رسیدن به تیم اصلی در 88.7 درصد بازی ها حضور داشته ای و به 500 بازی در 30 سالگی رسیدی...

از این بابت خوش شانس بوده ام. بجز فصل اول و دوم در مابقی فصول در بازی های زیادی حضور داشتم و امیدوارم که این روند متوقف نشود و کمک بیشتری به بارسلونا کنم.

 

اولین بازی رسمی تو مقابل راسینگ سانتاندر بود که انریکه به تو کمک کرد...

انریکه تصمیم گرفت تا ما با تیم اصلی تمرین کنیم. تیم دوم در ان موقع خوب نتیجه می گرفت و این به ما اجازه داد تا با تیم اول تمرین کنیم و در همان برهه نیز بازی کوپا کاتالونیا برگزار شد.

 

تاثیر گواردیولا؟

خیلی زیاد. او به وضوح من را می شناخت ولی با این حال تاثیر او روی من فوق العاده زیاد بود. او به من اعتماد کرد و در بهترین تیم تاریخ بارسلونا سهیم کرد. من خیلی چیزها از او یاد گرفتم.

 

یک بار گفتید که تنها به خاطر گواردیولا، بارسلونا را ترک خواهید کرد...

گفتم که در موردش فکر می کنم و طبیعی است که آن را درنظر بگیرم چون او در دوران حرفه ای من خیلی مهم بوده است.

 

تمدید تا 2023؛ جایی جز بارسلونا نخواهی رفت؟

من هرگز خودم را در جای دیگری ندیده ام. همیشه گفته ام که بهتر از بارسلونا برایم وجود نخواهد داشت. من و بارسلونا برای هم ساخته شده ایم. من از بودن در خانه، بهترین باشگاه جهان و بودن در کنار بهترین بازیکنان و مبارزه هر ساله برای فتح عناوین قهرمانی خوشحالم.

 

دوست داری بازیکن تک باشگاهی باشی؟

فکر میکنم همین طور خواهد شد. امروزه در فوتبال زمانی فرا می رسد که تصمیم به متوقف کردن بازی در بالاترین سطح می گیرید و گزینه هایی برای رفتن به سایر لیگ ها دارید.

 

قول مسی برای فتح لیگ قهرمانان در این فصل؟

هیجان زده هستیم. در این فصل علی رغم قرار داشتن در گروهی دشوار، عملکرد خوبی داشته ایم اما لیگ قهرمانان تورنومنتی دشوار است. به یاد داریم که در سال های اخیر خوب کار نکرده ایم. متاسفانه اشتباهات سریالی در سال های اخیر داشته ایم و باید برایش آماده باشیم.

 

برد 5-0 مقابل رئال مادرید مورینیو، بهترین خاطره دوران حرفه ای یا بهترن بازی در بارسلونا؟

خیلی سال قبل بود. خوش شانس بوده ام که در تیم حضور داشته ام که نتایج خوب زیادی کسب کرده چون مقابل رئال بردهای 6-2 و 5-1 نیز داشته ایم و بنابراین انتخاب یکی از این بین این ها دشوار است.

 

دمبله؟

فکر نمی کنم وضعیت او تا آن حد که از بیرون به نظر می رسد سخت و دشوار باشد. او پسر خوب و بازیکن جوانی است که از کشوری دیگر به اینجا آمده و نیاز به دوره ای جهت وفق یافتن دارد که قصد دارم به او کمک کنیم چون او کمک زیادی به تیم خواهد کرد.

 

مسی نسبت به لاماسیا در تابستان نگران بود..

ما نسل فوق العاده ای بودیم که دشوار است دوباره تکرار شود و به عوامل متعددی همچون سطح بازیکنان حاضر در لاماسیا و مربیانی که باید آن ها را آماده کنند و در ادامه کادر فنی تیم اصلی که باید به آن ها اعتماد داشته باشد بستگی دارد و بازیکنان باید زمانی که فرصت به آن ها داده می شود آماده باشند نه اینکه به القابی چون ژاوی و اینیستای جدید دلخوش باشند بلکه باید از آن جهت افزایش اعتماد به نفس استفاده کنند چون الزامات بازیکن تیم اصلی بارسلونا بودن بسیار زیاد است چون باید با بهترین های جهان رقابت کنید.

 

اورویل به عنوان بوسکتس جدید؟

او بابت مصدومیتی که داشت بدشانس بود چون روند پیشرفت او را متوقف کرد اما به خوبی ریکاوری کرده و به فرم مطلوبش بازگشته است و مطمئنا بازیکن مهمی برای تیم اصلی خواهد شد و شرایط بازی در تیم اصلی را دارداما پس از ان باید رقابت کند که کار آسانی نیست. آرزو می کنم که بتواند در تیم اصلی حضور داشته باشد. او از الزامات و نیازهای بازی در بارسلونا باخبر است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.