پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ: تمدید با والورده بهترین کار برای بارسلونا خواهد بود

کد خبر : 85434  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 آذر 1397
ایوان به دنبال تمدید ارنستو

اختصاصی بارسانیوز ایوان راکیتیچ هافبک کروات بارسلونا در گفت و گو با گل و اسپوکس در همکاری با DAZN درخصوص موضوعات مختلفی همچون تمدید ارنستو والورده صحبت کرد.

 

راکیتیچ درخصوص دمبله گفت:

کار کردن در بزرگ ترین باشگاه دنیا و سر و کله زدن با فشار موجود در آن کار آسانی نیست. دمبله کیفیتی باورنکردنی دارد و به زمان جهت وفق دادن خود نیازمند است. او کار خود را انجام خواهد اد.

 

راکیتیچ درخصوص مهم بودن خود در برنامه ارنستو والورده با انجام 1393 دقیقه بازی گفت:

خیلی خوب همکاری داریم و دیدگاه هایمان درخصوص فوتبال مشابه است. خیلی خوشحالم که او سرمربی من است. اگر باشگاه تصمیم به تمدید با والورده بگیرد بهترین کار را کرده است. والورده خیلی آرامش دارد و به درستی کار می کند. جزئیات را دانه به دانه آماده می کند و همیشه به دنبال بهترین عملکرد از تیمش است. من به او ایمان دارم  و می دانم که از من چه می خواهد

 

بااین حال راکیتیچ در انتخاب از بین والورده و اونای امری سرمربی سابق خود در سویا پاسخ نداد و گفت سوال بعدی را مطرح کنید. همین اتفاق در پاسخ به انتخاب از بین مسی و مودریچ نیز رخ داد.

 

اولویت روی لیگ قهرمانان؟

همه ما به دنبال لیگ قهرمانان هستیم اما باید توجه داشته باشیم که بارسلونا هروقت لیگ قهرمانان را برده، لالیگا را نیز فتح کرده است. باید تمام توان خود را برای فتح ان به کار بگیریم.

 

اینیستا؟

یکی از بزرگ ترین هم تیمی هایی بوده که داشتم. همچنین یک دوست خوب بیرون زمین بود. او برای سال ها بازی تیم را شکل می داد و بهتر بود که همچنان در کنار ما می بود. مطمئنا اینیستا از بازی ما لذت می برد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.