پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

درانتظار عمل اومتیتی پس از نشست پزشکی امروز

کد خبر : 85503  |  زمان ارسال : جمعه 9 آذر 1397
ساموئل به عمل جراحی تن می دهد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، می توان امروز منتظر خبری از سوی باشگاه بارسلونا درخصص جراحی زانوی ساموئل اومتیتی پس از شنست امروز کادر پزشکی به همراه اومتیتی بود بازیکنی که به نظر می رسد چاره ای جز عمل نداشته باشد.

 

درحالی که باشگاه باتوجه به خوب پیش نرفتن روند بهبود غضروف ساموئل اومتیتی از چند هفته قبل تصمیم به عمل جراحی زانوی او داشت اما ساموئل شخصا با عمل مخالفت می کرد تا به روش درمان مراقبتی مجددا در اسرع وقت به میادین بازگردد.

 

با این حال زانوی اومتیتی پس از 1 بازی مقابل اتلتیکو مادرید در جریان تمرین در آیندهوون مجددا درد را احساس کرد و حالا کادر پزشکی باید تصمیم نهایی را درخصوص اومتیتی بگیرد که نظر آن ها روی عمل کردن زانوی اومتیتی می باشد چون ساموئل در 25 سالگی هنوز سال های زیادی برای بازی درپیش دارد و حداقل عمل جراحی باعث خواهد شد تا تکلیف اومتیتی کاملا مشخص گردد و باشگاه نیز در ژانویه اقدام به خرید مدافع جایگزین کند.

 

کادر پزشکی باشگاه اعتقاد دارد که با عمل زانوی اومتیتی حداقل می توانند زمان دقیقی برای بازگشت او به میادین با آمادگی کامل داشته باشند و دیگر روی روش مراقبتی ریسک نداشته باشند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.