سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

5 دلیل غیرممکن بودن بازگشت نیمار به بارسلونا !

کد خبر : 85600  |  زمان ارسال : سه شنبه 13 آذر 1397
شرایط فراهم نیست

اختصاصی بارسانیوز – علی رغم اینکه موندو دیپورتیوو چند هفته قبل با تیتر غیرممکن نبودن بازگشت نیمار به بارسلونا شایعات بازگشت نیمار را قوت بخشید اما در گزارشی جدید از 5 دلیل غیرممکن بودن بازگشت نیمار حرف زد.

 

درحالی که نیمار به عنوان یک ستاره بزرگ به عنوان گران ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال راهی پاری سن ژرمن شد اما از نظر انفرادی اوضاع برایش در حد انتظار پیش نمی رود که با مصدومیت در فصل 2017/18 و از دست دادن تقریبا یک نیم فصل در جمع 10 بازیکن برتر توپ طلای 2018 فرانس فوتبال قرار نگرفت.

 

5 دلیل موندو برای غیرممکن شدن بازگشت نیمار:

1: شیوه خروج نیمار از بارسلونا حرفه ای نبود چون نیمار با مخفی کاری و بدون خبر به باشگاه با پرداخت کردن بند آزادسازی اش نیوکمپ را ترک کرد.

 

2: نیمار پس از ترک بارسلونا بابت دریافت نکردن حق پاداش تمدید قرارداد خود از بارسلونا شکایت کرد.

 

3: از نظر فوتبالی عملکرد نیمار در 4 سال اخیر مطابق انتظارات نبوده است و لیونل مسی همچنان بازیکن کلیدی تیم محسوب می گردد و علاوه بر آن حالا کاپیتان اول تیم محسوب می شود. مسی به عنوان یک کاپیتان به صورت تیمی بازی می کند اما نیمار بازیکنی انفرادی است و همچنان در تیم ملی برزیل و پاری سن ژرمن به حرکات انفرادی می پردازد و از سوی دیگر وجود داور ویدیویی کار را برای نیمار جهت صحنه سازی ها دشوار کرده است.

 

4: باشگاه روی دمبله باتوجه به استعداد و سن کمی که دارد حساب باز کرده است.

 

5: مهم ترین عامل نیز ناصر الخلیفی است که در مقابل او حرف از فروش خنده دار است و قطعا به نیمار با توجه به داشتن قرارداد و بدون بند آزادسازی اجازه خروج نخواهد داد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.