پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: پنجم شدن مسی مضحک است؛ ورمالن می تواند بازی کند

کد خبر : 85617  |  زمان ارسال : سه شنبه 13 آذر 1397
لئونسا چیزی برای از دست دادن ندارد

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا در بازی برگشت یک شانزدهم نهایی جام حذفی پس از برد 1-0 دیدار رفت از لئونسا پذیرایی خواهد کرد که والورده در کنفرانس خود قبل از این دیدار حاضر شد.

 

درگذشت نونز

او یکی از بزرگ ترین روسای تاریخ باشگاه بود و وقتی بازیکن بارسلونا بودم رئیس ما بود.در انتهای فصل گذشته پیام تبریکی برای من بابت اولین فصل حضورم در بارسلونا ارسال کرده بود.

 

لئونسا؟

این بازی برای ما اهمیت دارد چون می خواهیم برنده شویم و در زمین آن ها خیلی اذیت شدیم و بازهم دیدار دشواری خواهد بود چون لئونسا چیزی برای از دست دادن ندارد.

 

استراحت به بازیکنان اصلی

فردا نیز می توانیم کارهای زیادی انجام دهیم. بازیکنان زیادی فردا فرصت بازی کردن دارند و باید به قوانین مسابقات بابت استفاده از تعداد محدودی بازیکن از تیم دوم احترام بگذاریم. سیلسن، سمپر و ورمالن می توانند فردا به ترکیب بازگردند. 

 

ورمالن؟

فکر می کنم برای فردا اماده باشد اما درخصوص سیلسن و سمپر مطمئن نیستم

 

نرسیدن توپ طلا به مسی؟

خب من تصمیم گیرنده نبودم و باید خودشان توضیح بدهند. مسی بهترین بازیکن جهان است اما بههر حال به مودریچ تبریک می گویم. پنجم شدن مسی مضحک است اما اهمیتی برایمان ندارد چون ما بهترین بازیکن جهان را دراختیار داریم.

 

اهمیت لنگله

بازیکنی کلیدی برای ما محسوب می شود که در نبود اومتیتی و ورمالن اهمیت وجودش را نشان داد. لنگله به خوبی جواب داده است. بازیکنی قابل اعتماد است که خیلی سریع با تیم وفق یافت درحالی که انتظار می رفت زمان ببرد. بازیکنی فوق العاده است که حالا باتوجه به مصدومیت ها مطمئنا دقایق بیبشتری بازی خواهد کرد.

 

آلنا بازیکن تیم اصلی؟

ایده ما اضافه کردن او به تیم اصلی در ژانویه بود اما بابت مصدومیت رافینیا الان اضافه اش کردیم. امیدواریم که مثل بازی قبل به بازیکنی مهم برای تیم تبدیل شود.

 

عملکرد تیم؟

مطمئنا در حال پیشرفت هستیم و بازی های خوبی انجام داده ایم اگرچه که در نیمه دوم مقابل ویارئال خوب نبودیم. باید به مسیر بازی های درخشان خودمان ادامه دهیم اما طبیعی است که لالیگا لیگی دشوار است اما می توانیم بهتر شویم.

 

مصدومیت سوارز؟

امیدواریم که برای بازی شنبه در دسترس باشد.

 

مثل بازی رفت بازی آزمون است؟

هر بازی را می توان به هزاران طریق نگاه کرد. برای به دست اوردن فرصت، آزمودن برخی بازیکنان و خیلی چیزهای دیگر. خودم هم برای دیدن اینکه چه کسانی بازی خواهند کرد اشتیاق دارم. بدیهی است که ترکیب فرداشب تغییراتی خواهد داشت. ما هم می خواهیم نفرات جدیدی را ببینیم اما اولویت بردن بازی است.

 

مصدومیت روبرتو؟

او در روزهای کریسمس به تیم اضافه خواهد شد. در حال حاضر حالش بهتر است.

 

بازی فردا؟

بازی رفت که سخت بود. هر تیمی کار خودش را انجام می دهد و باید برای بازی فردا به جدیت و جنگندگی آن ها پاسخ دهیم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.