پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لنگله: مودریچ سزاوار توپ طلا بود؛ دی لیخت عالی است !

کد خبر : 85626  |  زمان ارسال : چهارشنبه 14 آذر 1397
مسی بهترین بازیکن جهان است

اختصاصی بارسانیوزکلمنت لنگله مدافع فرانسوی بارسلونا که یکی از بهترین های فصل تیم ارنستو والورده محسوب می شود در مصاحبه با کادنا سر درخصوص شرایط خود در تیم و توپ طلای 2018 صحبت کرد.

 

کلمنت لنگله درخصوص توپ طلا گفت:

به عنوان یک فوتبالیست، بازیکنی بهتر از او وجود ندارد اما در این سال مودریچ و دیگر بازیکنان فرانسوی سزاوار کسبش بودند. درخصوص بهترین بازیکن شکی ندارم اما فرانسه جام جهانی باورنکردنی ای داشت اما لوکا مودریچ نیز به فینال جام جهانی رسید و لیگ قهرمانان را فتح کرد و بازیکنی فوق العاده است. فکر می کنم که او سزاوار توپ طلا بوده است.

 

دشوار کار مدافع میانی در بارسلونا؟

مدافع میانی بودن در بارسلونا به صورت کلی متفاوت است چون پشت سر ما 50 متر فضای خالی تا دروازه وجود دارد با توجه به این واقعیت که تیم ما باز بازی می کند و پرس شدیدی روی تیم حریف اعمال می کند و درنتیجه فضای زیادی برای رقیبان ایجاد می شود اما من قبل از پیوستن به بارسلونا این را می دانستم و حالا در تلاشم تا بهترین بازی خود را ارائه کنم.

 

وضعیت دمبله؟

ترجیح می دهم تا درخصوص بازی هایش صحبت کنم. در مقابل ویارئال نمایشی عالی داشت و تفاوت را رقم زد و پاس گلی به پیکه داد و درک می کنم که روزنامه نگاران به دنبال همه جوانب هستند و به برجسته کردن نکات منفی می پردازند اما دمبله بازیکنی باورنکردنی است و باید به او کمک کرد چون آینده ای بزرگ در اینجا دارد و تنها 21 سالش است.

 

بارسلونا به دنبال خرید مدافع میانی؟

باشگاه طرح و برنامه خودش را دارد و ما به ان احترام می گذاریم که در حال حاضر در قلب دفاع 3 بازیکن تیم اصلی به همراه یک بازیکن تیم دوم هستیم و خواهیم دید که بارسلونا در بازار چه خواهد کرد. دی لیخیت بازیکنی خیلی خوب و جوان است که در نبردهایش به خوبی عمل می کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.