پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

واکنش توخل به خروج آدرین رابیو از پاریس

کد خبر : 85629  |  زمان ارسال : چهارشنبه 14 آذر 1397
در حین تماشای مذاکرات تمدید

اختصاصی بارسانیوزتوماس توخل سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن فرانسه درنهایت سکوت خود را درخصوص روند تمدید آدرین رابیو شکست پس از اینکه بابت نیمکت نشین کردن این هافبک فرانسوی تحت فشار قرار گرفته بود.

 

در شرایطی که رابیو تا انتهای فصل با پاریسی ها قرار دارد اما تا به این لحظه قرارداد خود را تمدید نکرده و از ژانویه 2019 یعنی 25 روز دیگر قادر به مذاکره آزادانه با باشگاه های علاقه مند به جذب خود خواهد بود.

 

از این رو توماس توخل اعلام کرد:

درخصوص نیمکت نشستن رابیو دو بحث وجود دارد. اول موضوع ورزشی که در میانه زمین خصوصیات بیشتر تدافعی می خواستیم و به همین دلیل تصمیم ما به سود مارکینیوش شد نه اینکه علیه رابیو بوده باشد. من این تصمیم را به تنهایی گرفتم. موضوع دوم بحث تمدید قرارداد اوست که صحبت کردن و مذاکرات در میانه فصل کار مناسبی نیست و من در حال تماشای وضعیت مذاکرات هستم.

 

حالا رابیو مجددا به گروه خواهد پیوست و در برابر استراسبورگ بازی خواهد کرد. او می خواهد بتازی کند و به خوبی تمرین کرده و اماده بازی است. بدیهی است که هر کسی بازی نکند حالش خوب نیست اما باید تصمیمات را پذیرفت. رابطه ما با هم خوب است اگرچه که می پذیرم در لحظات دشواری قرار داریم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.