پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه جالب پدر ریکی پویچ : پسرم نابغه است . شایعات خروج ؟

کد خبر : 85688  |  زمان ارسال : جمعه 16 آذر 1397
پدر ریکی پویچ به استعداد پسرش واقف است اما گفت آوردن فشار به بازیکنی در این سن اصلا خوب نیست

اختصاصی بارسا نیوز - کارلوس پویچ پدر ریکی ستاره لاماسیا پس از نخستین بازی رسمی او برای بارسلونا مصاحبه کرد . کارلوس پویچ میگوید این بازی برای او یک رویا بود که به حقیقت پیوست .

 

کارلوس پویگ گفت :

ما هوادار بارسلونا هستیم و بازی کردن پسرم در اینجا باورنکردنی است . ریکارد سزاور این است زیرا او برای رسیدن به اینجا جنگیده است و سخت ترین بخش هنوز از راه نرسیده است ( اشاره به اینکه باید بتواند در این جایگاه ادامه دهد ) .

 

با این حال کارلوس نمیخواست روی پسرش فشار بیاورد :

ریکارد باید پای خود را روی زمین نگه دارد . او پسر فروتنی است و ما نباید انتظار زیادی از او ایجاد کنیم . اگر من امروز صحبت میکنم به این دلیل است که برای اولین بازی او خوشحالم .

 

پدر ریکی همچنین گفت که رسانه ها نباید به پسرش فشار بیاورند :

من دوست ندارم بیش از حد در رسانه ها صحبت کنم زیرا والدین نیز میتوانند باعث آشفتگی ( فرزند ) شوند . ما میخواهیم ریکارد در آرامش کار کند زیرا روزهای نیز از راه میرسد که او خوب کار نمیکند و در این صورت مورد انتقاد قرار میگیرد و ما باید برای همه چیز آماده باشیم .

 

کارلوس همچنین در مورد پسرش گفت که میخواهد او یک فرد معمولی باشد که رابطه نزدیکی با برادرش دارد و در عین حال بازیکنی که برای بارسلونا ب بازی میکند و به تیم اول نیز راه یافته است .

 

او همچنین افزود که پسرش دارای استعداد زیادی است .

 

پدر پویچ که ایجنت او نیز هست در مورد شایعات خروج گفت :

اکثر آنها دروغ است اما نمیتوان همه چیز را رد کرد به عنوان مثال شایعه ای میگفت پپ سگورا به ریکی اعتقاد ندارد و میخواست باعث جدایی او شود که کاملا غلط است . سگورا و مدیران به ریکی اعتقاد زیادی دارند . من فقط میتوانم کلماتی جهت قدردانی از آنها بگویم زیرا مدیران و هیئت مدیره بارسلونا میخواهند ریکارد بماند و ما هم اینکار را میکنیم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.