پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

معضل والورده ; لاماسیا در میزند !

کد خبر : 85729  |  زمان ارسال : شنبه 17 آذر 1397
بازیکنان باهوش لاماسیا شایسته فرصت های بیشتری هستند .

اختصاصی بارسا نیوز - پس از یک دوره سکوت لاماسیا , به نظر میرسد چندین بازیکن آکادمی در مسیر ورود به تیم اصلی هستند . سرجی روبرتو آخرین دانش آموخته لاماسیا بود که به تیم اصلی راه یافت . در حال حاضر چند بازیکن توسط والورده فرصت های مناسبی کسب کرده اند که به طور خاص میتوان به ریکی پویچ و کارلس آلنا اشاره کرد . در مورد دومی ( آلنا ) او این هفته وارد لیست تیم اصلی به جای رافینیا شد . هافبک برزیلی حداقل 6 ماه به دلیل مصدومیت از میادین دور است . آلنا 20 ساله کیفیت بالایی دارد و میداند بارسلونا چگونه بازی میکند . چنین شرایطی موجب شد تا او تبدیل به نامزد اصلی برنامه های والورده شود . کارلس با گلزنی مقابل ویارئال خودش را ثابت کرد و حالا آماده برداشتن گام بعدی رو به جلو است .

 

کارلس آلنا - Carles Alena

 

ریکی پویچ آخرین استعداد کشف شده است . او توانایی های خود را اولین بار در تور پیش فصل به نمایش گذاشت به طوری که حتی گتوزو سرمربی آ.ث میلان نیز تحت تاثیر بازی او قرار گرفت . همچنین پوچتینو سرمربی تاتنهام که ریکی مقابل تیمش شگفت انگیز ظاهر شده بود تا مینی استادی جاسوسی اش را کرد .

 

ریکی پویچ - Riqui Puig

 

ریکی در بازی چهارشنبه مقابل لئوسنا اگرچه دقایق کمی در اختیار داشت اما برای بازیکنی به استعداد او همین مقدار کفایت میکرد . پاس گل او به دنیس سوارز شگفت انگیز بود . پاس گلی که سبک آن شباهت زیادی به دوره ژاوی و اینیستا داشت .

 

والورده چندان در بازی دادن به جوانان به ویژه در بازی های بزرگ و سنگین معروف نیست اما او علاوه بر ریکی پویچ و کارلس آلنا از بازیکنان جوان دیگری مانند دنیس سوارز و منیر الحدادی نیز برابر لئونسا استفاده کرد . منیر که تاکنون قرارداد خود را تمدید نکرده است یک گل زیبا به ثمر رساند و دنیس نیز در این بازی بریس کرد . دنیس با خروج در ژانویه در ارتباط است . وضعیتی که با آلنا و پویچ کاملا متفاوت است , زیرا دنیس و منیر احتمالا بارسلونا را ترک میکنند .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.