پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد دستمزد باورنکردنی ناصر الخلیفی به آدرین رابیو

کد خبر : 85780  |  زمان ارسال : یکشنبه 18 آذر 1397
اولین و آخرین راه حل ناصر الخلیفی : پول !

اختصاصی بارسا نیوز - ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن آماده پرداخت دستمزدی باورنکردنی به رابیو است تا او را برای ماندن راضی کند .

 

وقتی تمام درها برای تمدید به بن بست خورده است رئیس پاری سن ژرمن با یک پیشنهاد گیج کننده وارد میشود .

 

حماسه رابیو ادامه دارد و طبق گزارش اکیپ خانواده رابیو در حال بحث در مورد انتقال احتمالی از پاری سن ژرمن هستند . در همین حال ناصر الخلیفی میخواهد با دستمزدی 12 میلیون یورویی این بازیکن 23 ساله را حفظ کند .

 

رئیس پاری سن ژرمن این مبلغ بزرگ را برای ماندن رابیو در پارک د پرنس پرداخت میکند . اکیپ میگوید مبلغ پیشنهادی دستمزد رئیس PSG به رابیو 12 میلیون یورو برای هر فصل است که این ستاره جوان را از لحاظ دستمزد در کنار تیاگو سیلوا قرار میدهد . این یعنی دستمزد او تقریبا 4 برابر خواهد شد .

 

رابیو با انتقال به بارسلونا و یوونتوس در ارتباط است . طبق گزارش شبکه رادیویی فرانسوی RMC SPORT , رابیو مدتی قبل از ملاقات با ناصر الخلیفی خودداری کرد .

 

به طور کلی باشگاه های منچسترسیتی , بارسلونا , یوونتوس و چلسی از علاقه مندان بزرگ این بازیکن هستند و انتظار میرود رقابت سختی بر سر او رخ دهد .

 

گفتنی است دستمزد 12 میلیونی حتی از پیشنهاد بارسلونا نیز بیشتر است . منابع کاتالان مدعی بودند بارسلونا در صورت انتقال رابیو به این بازیکن سالانه 10 میلیون یورو دستمزد میدهد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.