پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مبلغ درخواستی بارسلونا برای فروش دمبله !

کد خبر : 85833  |  زمان ارسال : سه شنبه 20 آذر 1397
حاشیه های تاخیر

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، باشگاه بارسلونا به هیچ وجه قصد فروش عثمان دمبله به ویژه در نقل و انتقالات ژانویه را ندارد و به باشگاه های علاقه مند به جذب مهاجم فرانسوی خود این پیغام را ارسال می کند که تنها باید بند آزادسازی را پرداخت کنند و این در شرایطی است که دمبله نیز راضی به ترک بارسلونا باشد.

 

طبق گزارش، در باشگاه بارسلونا از مسی تا بارتومئو، همه و همه به دنبال فتح لیگ قهرمانان اروپا هستند و حاضر نیستند هیچ یک از بازیکنان کلیدی خود را از دست بدهد و از سوی دیگر دمبله نیز در بارسلونا بسیار راحت است.

 

دمبله شایعات جدایی اش از بارسلونا از دور قبل تاخیر او در تمرینات تیم و جلسه فنی قبل از بازی با اینتر میلان آغاز شد که به همین دلیل به پاری سن ژرمن و آرسنال و لیورپول لینک شد که درنهایت دمبله با تنبیه والورده بابت خط خوردن اسمش از لیست بازی با بتیس توانست اوضاع را به سود خود تغییر دهد.

 

در همان دور اول بی نظمی های دمبله، طبق شایعات نقل و انتقالی، آرسنال در کنار چلسی و پاری سن ژرمن به جذب دمبله زیر 140 میلیون یورو امیدوار بودند اما بارسلونا به هیچ وجه قصد فروش دمبله را باتوجه به بازی های درخشان اخیرش ندارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.