پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فرناندز: درز کردن اتفاقات درون باشگاه تعجب برانگیزتر از خواب ماندن دمبله است !

کد خبر : 85866  |  زمان ارسال : چهارشنبه 21 آذر 1397
از خوش خواب بودن دمبله باخبر بودیم

اختصاصی بارسانیوز رابرت فرناندز مدیر ورزشی سابق بارسلونا پس از بی نظمی های اخیر عثمان دمبله به عنوان یکی از مدیران وقت باشگاه در خرید او مورد سوال قرار گرفت.

 

پس از اینکه اوربانو اورتگا دستیار رابرت فرناندز اعلام کرد که قبل از خرید دمبله از بی نظمی هایش اطلاع داشته اند، رابرت فرناندز نیز بیان کرد:

این چیز حادی نیست چون در موارد بسیاری دیده ام که بازیکنان خواب بمانند، انچه که تعجب برانگیز است این می باشد که چگونه این اخبار به سرعت در رسانه ها منعکس می شود. چرا به راحتی این اخبار از درون باشگاه درز می کند؟ نمی گویم که کمپینی جاسوسی در باشگاه وجود دارد اما فکر می کنم که باید از بازیکن محافظت شود. او در یک سری از شرایط اشتباه قرار گرفته و باید از او دفاع کرد و سعی شود تا او را در موقعیتی مطلوب تر قرار داد.

 

پیش از این می دانستیم که خواب می ماند اما به دلیل استعداد فوق العاده ای که داشت جذبش کردیم چون بازیکنی 27 ساله نبود و تنها 21 سال سن داشت.

 

حمایت رختکن از دمبله؟

خبرهایی از صحبت کاپیتان های تیم با دمبله خوانده ام که اگر درست باشد بااهمیت خواهد بود. اوضاع در درون تیم راحت تر حل می شود تا بیرون. در داخل تیم بازیکنانی وجود دارد که می توانند چیزهای زیادی به شما یاد دهند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.