پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مدافع منچسترسیتی گزینه خرید زمستانی بارسلونا

کد خبر : 85909  |  زمان ارسال : پنجشنبه 22 آذر 1397
با توجه به مصدومیت ساموئل اومتیتی که او را مدت طولانی از میادین دور میکند , مدافع 32 ساله باشگاه منچسترسیتی به عنوان یکی از گزینه های انتقال بالقوه مطرح است . قرارداد کمپانی در تابستان با سیتی تمام میشود . با این حال او نیز به دلیل مصدومیت چندان برای منچسترسیتی بازی نکرده است .

اختصاصی بارسا نیوز - دیروز گزارش شد که اومتیتی به درمان خود در قطر ادامه میدهد . با این حال احتمال بازگشت او کم است زیرا گزارش ها حاکی از آن است که عمل جراحی بهترین راه حل برای درمان این مدافع فرانسوی است .

 

روزنامه تایمز انگلیس مدعی شد که بارسلونا در ژانویه به انتقال وینسنت کمپانی مدافع منچسترسیتی برای جایگزینی کوتاه مدت با اومتیتی فکر میکند .

 

بارسلونا پس از تحلیل بازار نقل و انتقالات , خرید یک مدافع مرکزی باتجربه با قراردادی کوتاه مدت را یک راه حل مناسب میداند . کمپانی 32 سال دارد و قرارداد این بازیکن در تابستان با سیتی به اتمام میرسد .

 

کمپانی وارد یازدهمین فصل بازی در سیتی شده است و امیدوار به بازنشستگی در این تیم است . گزارشاتی نیز مدعی مذاکرات این بازیکن و باشگاه انگلیسی برای تمدید هستند اما سیتی تنها حاضر است این بازیکن را یک سال دیگر حفظ کند درحالی که خود کمپانی قصد تمدید 2 ساله دارد .

 

کمپانی در این فصل مرتب برای سیتی بازی نکرده است زیرا او نیز با مصدومیت مواجه بود . فصل گذشته او 3 بار مصدوم شد . میرور نیز مدعی شده پپ گواردیولا از خروج کمپانی جلوگیری خواهد کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.