پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا؛ درخواست خروج دنیس از بارسلونا !

کد خبر : 85945  |  زمان ارسال : جمعه 23 آذر 1397
مشتریان بزرگ لندنی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش مارکا، دنیس سوارز در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، بارسلونا را ترک خواهد کرد چون این تصمیم را چند روز قبل اتخاذ کرده و از سوی دیگر این موضوع را به باشگاه بارسلونا اطلاع داده است.

 

درحالی که دنیس و مدیر برنامه اش اخیرا خروج زمستانی را تکذیب کرده اند اما مارکا در گزارشی اعلام کرده که دنیس سوارز تصمیم خود را عوض کرده چون واقعیت این است که جایی در برنامه ارنستو والورده نخواهد داشت.

 

طبق گزارش، هم باشگاه و هم والورده با تصمیم دنیس سوارز مشکلی ندارند اما باشگاه در صورتی که پیشنهاد معقولی برای دنیس به دستشان برسد به فروش او رضایت خواهند داد چون قصد به دست آوردن بودجه لازم جهت خرید های بزرگ تابستانی را دارند.

 

مارکا در گزارش خود اعلام کرد که در این لحظه دو باشگاه لندنی چلسی و آرسنال بیشترین شانس را برای جذب دنیس دارند که در روزهای اخیر تماس هایی با نمایندگان دنیس داشته اند به صورتی که از دنیس خواسته اند که سریعتر تصمیم خود را بگیرد.

 

دنیس سوارز نیز باتوجه به سابقه حضور در منچسترسیتی نسبت به بازگشت به لیگ جزیره تمایل دارد و از پتانسیل بالای اقتصادی تیم های انگلیسی نیز جهت کسب بهترین دستمزد باخبر است.

 

دنیس سوارز در حال حاضر یک سال و نیم دیگر از قراردادش با بارسلونا باقی مانده است و بارسلونا در صورت رسیدن پیشنهاد 10 تا 15 میلیون یورویی حاضر به فروش او خواهد بود.

 

این گزارش مارکا در شرایطی است که رسانه های ایتالیایی از تلاش آث میلان برای جذب دنیس خبر می دهند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.