پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

18 سالگی قرارداد دستمال سفره مسی

کد خبر : 85969  |  زمان ارسال : جمعه 23 آذر 1397
وقتی که کاغذ نبود

اختصاصی بارسانیوز – امروز 14 دسامبر است روزی که قرارداد تامین هزینه مالی درمان لیونل مسی با خانواده اش منعقد شد، قراردادی که درحضور مینگوئلا، هوراسیو و رکساچ امضا شده بود.

 

طبق این قرارداد، مسی تحت شروطی سالیانه 654 هزار دلار دریافت می کرد. او همچنین مبلغ حق تصویر خود را نیز می گرفت. برخی از مفاد قرارداد در آن زمان برای بازیکنان رده های سنی جدید بود. بدین ترتیب باشگاه بارسلونا به صورت کامل مراحل درمانی مسی را تحت پوشش قرار داد و اجاره بهای آپارتمان خانواده اش را نیز پرداخت نمود که همراه بود با حقوق 7 میلیون پزوتایی برای پدرش بابت کار در Barna Porters که شرکتی متعلق به باشگاه بارسلونا بود.

 

بنابراین آخرین مرحله تنها جلب رضایت افراد ناراضی باقی مانده در باشگاه محسوب می شود و در همین جا بود که جهنمی در باشگاه بارسلونا به پا شد. بارسلونا مرتب در جدول رده بندی سقوط می کرد و در لالیگا در حال دست و پا زدن بود و بازیکن ستاره خود نظیر لوئیس فیگو را نیز بابت راضی نکردن او بر سر دستمزدش به رئال مادرید فروختند به صورتی که به مدت 4 سال بارسلونا با قحطی جام مواجه گشت تا اینکه در سال 2003 خوان لاپورتا جنبشی را در جان بارسلونا به راه انداخت.

 

بنابراین مسی نیز در سال 2000 از شرایط موجود در باشگاه اعلام نارضایتی کرد به صورتی که مدیران باشگاه وحشت زده و عصبی شدند. گاسپارت و معاونانش نیاز به پیدا کردن راه حلی برای دور کردن بازیکنانشان از اغوای رئال مادرید داشتند نه اینکه به ماجرای پسر 13 ساله ای بپردازند که از سوی دیگر جهان به آنجا آمده بود. بنابراین پس از اینکه مسی و خانواده اش در تاریخ 15 فوریه 2001 به بارسلونا آمدند رکساچ با نامه ای امضا شده به مسی بابت قراردادش اطمینان داد هرچند که مسی هنوز قرارداد را امضا نکرده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.