پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسا در جست و جوی شماره 9 (+ عکس)

کد خبر : 85975  |  زمان ارسال : شنبه 24 آذر 1397
سوارز در آستانه 32 سالگی

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه موندو دیپورتیوو امروز با روی جلد بردن لوئیس سوارز و گزینه های بارسلونا در نوک خط حمله خبرساز شد با این عنوان که بارسلونا برای مراقبت از زانوی لوئیس سوارز نیاز به جذب مهاجمی گلزن دارد تا بتواند به مهاجم اروگوئه ای خود استراحت دهد.

 

همانطور که لوئیس سوارز پیش از این به بارسلونا حق داد که نگران خط حمله باتوجه به افزایش سن خود باشد، بارسلونا نیز به فکر یافتن جایگزینی برای مهاجم باتجربه خود است تا در دو طرح کوتاه مدت و بلند مدت برای خط حمله خود برنامه ریزی داشته باشد.

 

در برنامه کوتاه مدت همانطور که لوئیس سوارز اعتراف کرده بود که تیم قبل از بازی فصل گذشته مقابل رم خسته شده بود و اعلام کرد که شخصا می بایست در بازی قبل از مصاف در المپیکوی رم استراحت می کرد، باشگاه به دنبال خسته نشدن سوارز می باشد که در کنار ان از زانوی خود نیز رنج می برد.

 

از این رو باشگاه گزینه هایی چون آبل رویز مهاجم 18 ساله رشد یافته در آکادمی خود می نگرد و در کنار ان نیز آلوارو موراتا مهاجم 26 ساله چلسی حضور دارد چون از شرایط خود در لندن راضی نیست ولی با این حال او اولویت بارسلونا محسوب نمی شود و از طرفی خرید او هزینه زیادی روی دست بارسلونا خواهد گذاشت و چلسی درخواست 80 میلیون یورو خواهد داشت.

 

 

بنابراین در باشگاه بارسلونا مدیران به جذب مهاجمی جوان با هدف رقابت جهت تحمیل خود به تیم برای آینده است که کاسپر دولبرگ مهاجم 21 ساله آژاکس، تیمو ورنر 22 ساله از لایپزیگ تحت نظر بارسلونا قرار دارند.

 

کریستوف پیاتک مهاجم لهستانی 23 ساله جنوآ، جوویچ 20 ساله از اینتراخت فرانکفورت دو مهاجم دیگر مدنظر بارسلونا هستند.

 

نیکلاس پپه نیز از لیل با 23 سال سن توجه اروپارا به خود جلب کرده است.

 

در اسپانیا نیز چند مهاجم چون مکسی گومز مهاجم 22 ساله سلتا، آندره سیلوای 23 ساله از سویا در لیست حضور دارند.

 

بزرگ ترین ستاره موجود در لیست نیز هری کین از تاتنهام می باشد که همهاز دشواری جذب او بابت هزینه سنگین انتقال باخبر هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.