پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: دمبله و کوتینیو می توانند با هم در ترکیب باشند؛ از اومتیتی خبر نداریم !

کد خبر : 85990  |  زمان ارسال : شنبه 24 آذر 1397
مسی در وینگر راست راحت تر است؛ می دانیم که لوانته چقدر خطرناک است

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا در هفته 16 لالیگا در دیداری دشوار مهمان لوانته ای خواهد بود که فصل قبل نوار بازی های بدون شکست بارسلونا را با برد 5-4 پاره کرده بود.

 

از این رو والورده با حضور در کنفرانس مطبوعاتی درخصوص این بازی صحبت کرد:

لوانته حریفی سریع است که سبک بازی مشخصی دارد و دارای هویت هستندکه در حین بازی آرایش 4 دفاعه را به 3 دفاع  و برعکس تغییر می دهند و خیلی خوب گل می زنند و نتایج خوبی نیز گرفته اند که در سال گذشته در برابر آن ها خیلی اذیت شدیم و تنها تیمی در لالیگا بودند که شکستمان دادند و می دانیم که چقدر خطرناک هستند.

 

انگیزه برای این بازی؟

می دانیم که صدرنشین هستیم و دو بازی تا قبل از کریسمس در پیش داریم. این دیداری همچون دیدار دربی نیست اما به یاد داریم که سال قبل چه اتفاقی برایمان رخ داد.

 

مالکوم و روبرتو؟

وضعیت آن ها را خوب می بینم. دیروز کمی بیشتر تمرین کردند و فکر می کنم برای این بازی مشکلی نداشته اند.

 

کوتینیو؟

از همه راضی هستم. هر بازیکنی گاهی هم بازی نمی کند و همیشه در این خصوص می توان سوال پرسید، همیشه در مورد اینکه آن بازیکن چرا بازی نکرده می پرسید. در تیم رقابت وجود دارد و همه بازیکنان موثر هستند. کوتینیو به ما خیلی کمک کرده و بازهم کمک خواهد کرد. او بازی های زیادی انجام خواهد داد.

 

قرعه جام حذفی؟

این صرفا به این معنی نیست که ما دوباره به زودی بازی خواهیم کرد بله بازی فردا رفرنسی برای بازی حذفی خواهد بود.

 

دمبله؟

همواره او را به عنوان یک بازیکن بی نظیر در جهان قلمداد می کردم، درست مثل کوتینیو. او اخیرا دو گل دشوار و زیبا به ثمر رسانده است.

 

خرید به جای اومتیتی؟

این خبر که اومتیتی ریکاوری شده خبر بزرگی برای ما خواهد بود. ما هم خوشبین هستیم اما باید منتظر بمانیم. بارسلونا هستیم و تیمی می خواهیم که بتواند رقابت کند. به بازیکنانی که دراختیار دارم و به بازیکنان تیم دوم فکر می کنم. بعدا خواهیم دید که چه رخ خواهد داد.

 

دو کلین شیت پیاپی؟

بیشترین نگرانی سرمربی و دروازبان است چون می دانیم که گل نخوردن برن را آسان تر می کند. اتفاق خوبی است. بیایید ببینیم که می توانیم به این روند ادامه دهیم یا که نه

 

راکیتیچ و بوسکتس؟

من آن ها را در دو بازی مقابل لئونسا و تاتنهام یک نیمه به بازی گرفتم درحالی که میتوانستم به هر کدام فقط در یک بازی به میدان بفرستم. این دو بازیکنان مهمی برای من هستند و البته برای تیم و البته برای باشگاه. ایده این است که بازیکنان خسته نشوند.

 

دمبله وینگر چپ؟

مسی معمولا در وینگر راست بازی می کند و فکر نمی کنم پست او را تغییر دهم. دمبله در هر دو جناح خوب کار می کند. مسی در راست راحت تر است.

 

اومتیتی؟

نمی توانم چیز بیشتری بگویم چون او هنوز هم در حال ریکاوری است و امیدواریم که خبر خاصی به دست ما برسد. ما سه مدافع داریم که ورمالن ریکاوری کرده و بازگشته و تیم دوم نیز دردسترس است. خواهیم دید.

 

مشکل بازی همزمان به کوتینیو و دمبله؟

سرمربی به دنبال پیروز شدن تیم است و جدا از فکر کردن درخصوص این چالش، این یک مزیت است، این دو می توانند در کنار هم بازی کنند مثل ابتدای فصل. بستگی به شرایط بازی نیز دارد.

 

مدیریت دمبله؟

درنهایت، ما در تمرینات باید گروهی از بازیکنان جوان را مدیریت کنیم. جوانانی که تمایل به انجام بازی و بردن دارند. باید سعی کنیم تا همه را به یک شیوه مدیریت کنیم. مسایلی وجود دارد که میتواند تمرکز تیم را بهم بزند اما درنهایت مهم این است که مسیر خودمان را دنبال کنیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.