پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی یانگ و دی لیخت؛ "مصاف با بارسلونا عالی خواهد بود" (+ عکس)

کد خبر : 85993  |  زمان ارسال : یکشنبه 25 آذر 1397
تجربه بازی در نیوکمپ

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت امروز با روی جلد بردن ماتیاس دی لیخت و فرنکی دی یانگ از تمایل این دو بازیکن برای درآمدن قرعه بارسلونا و آژاکس در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خبر داد دو بازیکنی که در دستور کار خرید بارسلونا نیز قرار دارند.

 

اسپورت در گزارش خود اعلام کرد که در حضور کوتاه خود در کمپ تمرینی باشگاه آژاکس همچون کمپ اسپورتیووا خوان گمپر بارسلون، نظر ماتیاس و فرنکی را برای قرعه کشی فردای لیگ قهرمانان جویا شده است که هر دو هم نظر بوده اند.

 

آژاکس که از نظر سبک بازی مثل بارسلونا است قطعا برای ماتیاس دی لیخت درک آن نسبت به فرنکی دی یانگ بیشتر خواهد بود چون ماتیاس رشد یافته مکتب آژاکس است درحالی که فرنکی در سال 2015 از باشگاه Willem II به آژاکس پیوسته بود.

 

 

 

اسپورت اعلام کرد که این دو در پاسخ به اینکه چه مدت در آژاکس باقی خواهند ماند حضور فراتر از تابستان آینده را تصور نمی کردند که بارسلونا می تواند مقصد بعدی هر دو باشد اگرچه که فرنکی دی یانگ نسبت به دی لیخت برای انتخاب بارسلونا مطمئن تر است.

 

درحالی که فردا قرعه کشی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برگزار خواهد شد، فرنکی گفت که اگر با بارسلونا مواجه شوند خوب خواهد شد و بنابراین فرنکی می تواند تجربه بازی در نیوکمپ را قبل از انتقال در تابستان آینده به دست آورد که این آرزوی فرنکی برای بازی با بارسلونا را ماتیاس نیز تایید کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.