پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت؛ ماتیاس و فرنکی بازی در یک تیم را می خواهند

کد خبر : 85995  |  زمان ارسال : یکشنبه 25 آذر 1397
اما سرنوشت در دست خودشان نیست

اختصاصی بارسانیوزاسپورت امروز با روی جلد بردن ماتیاس دی لیخت و فرنکی دی یانگ از دیدار با این دو پس از تمرین روز گذشته آژاکس در کمپ تمرینی De Toekomst باشگاه خبر داد که امروز در استادیوم یوهان کرایوف آرنا مقابل De Graafschap صف آرایی خواهند کرد.

 

طبق گزارش اسپورت در چند دقیقه ای که توانستند در کنار فرنکی و ماتیاس باشند، این دو را دوستان بزرگی برای هم توصیف کردند که هر دو تمایل دارند تا در فصل بعد در یک تیم بازی کنند که این اتفاق و تصمیم فقط به آن ها بستگی ندارد و به پیشنهادهای ارسالی و تصمیم باشگاه آژاکس بستگی خواهد داشت.

 

فرنکی و ماتیاس نه تنها با هم از تمرین بیرون می آیند بلکه در یک ماشین می نشینند و اینبار در ماشین فرنکی نشستند. دی لیخت علی رغم 19 سال سن کاپیتان آژاکس محسوب می شود.

 

طبق گزارش تنها لحظه ای که این دو در زمان حضور فرستاده های روزنامه اسپورت از هم جدا شدند زمانی بود که با درخواست بچه ها برای گرفتن عکس مواجه شدند.

 

بنابراین فقط خود فرنکی و ماتیاس می دانند که در ماشین از تمرین تا خانه و برعکس چه چیزهایی در مورد آینده خودشان می گویند و اینکه درخصوص خبرهای منتشر شده درخصوص خود چه حسی دارند.

 

از زمانی که در آژاکس به هم رسیده اند همواره در کنار هم پیش رفته اند و به نظر می رسد که تصمیم آن ها برای آینده نیز حضور در کنار یکدیگر است اگرچه که این فقط به خودشان بستگی ندارد.

 

بارسلونا هر دو را می خواهد

 

طبق گزارش اسپورت، ماتیاس و فرنکی در صدر لیست خرید بارسلونا حضور دارند اما نیازمند سرمایه گذاری عظیم است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.