پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تشدید تماس بارسلونا برای ماتیاس و فرنکی با دیدار فردا !

کد خبر : 85998  |  زمان ارسال : یکشنبه 25 آذر 1397
موندو خبر از شدت گرفتن فعالیت بارسلونا داد

اختصاصی بارسانیوزموندو دیپورتیوو طی گزارش اعلام کرد ک بارسلونا تلاش های خود را جهت به خدمت گرفتن ماتیاس دی لیخت و فرنکی دی یانگ شدت بخشیده است به صورتی که در این هفته تماس هایی با نمایندگان این دو بازیکن هلندی جهت متقاعد کردن آن ها داشته است.

 

در شرایطی که ماتیاس و فرنکی دو ستاره باشگاه آژاکس علاقه باشگاه های بزرگ اروپایی همچون منچستذسیتی، پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ و یوونتوس را نیز دراختیار دارند با این حال بارسلونا با توجه به سبک بازی گزینه ای ایده آل تر از سایرین خواهد بود.

 

از این رو بارسلونا در تلاش است تا باتوجه به میل شخصی این دو بازیکن برای بازی در بارسلونا از رقیبان خود پیشی بگیرد که طبق گزارش موندو، باشگاه علی رغم تماس با نمایندگان این دو بازیکن، در جریان قرعه کشی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که فردا در نیون سوئیس برگزار خواهد شد با نمایندگان آژاکس نیز درخصوص جذب هر دو بازیکن گفت و گو خواهد کرد.

 

طبق گزارش، باشگاه بارسلونا با تماس به اطرافیان فرنکی و ماتیاس به آن ها گفته است که بهترین تصمیم برای آینده فرنکی و ماتیاس بازی در بارسلونا خواهد بود و باید این را به پیشنهادات مالی بزرگ سایر تیم ها ترجیح دهند.

 

انتظار می رود که در جریان قرعه کشی فردا، مارک اوورمارس و ادوین وان درسار از باشگاه آژاکس به عنوان مدیران نقل و انتقالاتی حضور یابند و بارسلونا می تواند از این فرصت به عنوان گامی رو به جلو در راه جذب این دو بازیکن استفاده کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.