پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: مجبور به تغییر آرایش شدیم؛ 3 کلین شیت پیاپی نکته مهمی است

کد خبر : 86030  |  زمان ارسال : دوشنبه 26 آذر 1397
ارنستو در صحبت های پس از بازی

اختصاصی بارسانیوز – ارنستو والورده که برای دیدار مقابل لوانته، هواداران را با بازی با 3 مدافع غافلگیر کرد، پس از پیروزی 5-0 درخصوص این بازی و تصمیم خود پاسخ داد.

 

والورده پس از بازی گفت:

صرف نظر از نتیجه به دست آمده، دیدار دشواری بود. لوانته نیز فرصت هایی برای گلزنی داشتند و در ابتدای بازی با فشاری که آوردند حتی تیرک دروازه ما را لرزاندند اما توانستیم بهتر شویم و امروز به دلیل از دست رفتن سمدو مجبور به تغییر آرایش شدیم اما درنهایت توانستیم برنده باشیم.

 

سمدو؟

امروز صبح با سمدو دچار مشکل شدیم و مدافع راستی نیز نداشتیم. درنهایت تصمیم گرفتیم تا از پیکه به جای او استفاده کنیم و پست بازی دمبله را نیز تغییر دادیم تا پشتیبانی داشته باشد.

 

3 کلین شیت پیاپی؟

موضوع بااهمیتی است. امروز همچنین 5 گل نیز به ثمر رساندیم. حریف فرصت های زیادی برای گلزنی نداشت و در سوی مقابل ما از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کردیم.

 

انتقام شکست فصل قبل؟

با حس خوبی اینجا را ترک می کنم چون فصل قبل اینجا 5 گل دریافت کرده بودیم و نوار شکست ناپذیری ما پاره شده بود. می دانستیم که لوانته در اینجا چقدر جدی و سرسخت است.

 

بازی؟

طبیعی بود که در ابتدای بازی دچار مشکل شویم چون تاکتیک خودمان را تغییر داده بودیم. دمبله نقش تدافعی برای محافظت از پیکه داشت که با گذشت زمان بهتر شدیم. هرکسی که به نتیجه بنگرد فکر می کند بازی راحتی داشتیم اما خیلی برایمان هزینه داشت.

 

مسی؟

نمی دانم در مورد او چه بگویم چون همیشه از من سوال می شود و نمی توان چیزی گفت که تکراری نباشد. او همه کار می کند، گل می زند، گل می سازد، همه چیز از مسی ناشی می شود و خوشبختیم که او را داریم. باید از او لذت ببریم.

 

زانوی سوارز؟

درست است که باید مراقب او باشیم اما مشکلی ندارد و عملکرد امشب او گویای همین موضوع است.

 

مورالس؟

بازیکنی سریع و قدرتمند است که به سرعت از دفاع عبور می کند.

 

با ما همراه باشید..

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.