پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اعتراف مارکا پس از بررسی آمار مسی : هیچکس رقیب لئو نیست

کد خبر : 86069  |  زمان ارسال : دوشنبه 26 آذر 1397
هیچکس نزدیک او نیست

اختصاصی بارسا نیوز - مارکا نوشت : بارسلونا موفق به شکست 5-0 لوانته شد . ستاره آرژانتینی در هر 5 گل نقش داشت . او 3 گل زد و 2 پاس گل داد که یکی در نیمه اول به سوارز و دیگری در دقایق پایانی به پیکه بود .

 

هیچ بازیکنی در لالیگا و نه در جهان نزدیک به مسی و آمار او در این فصل نیست .

 

مسی در لالیگا در 14 بازی ( یکی به عنوان تعویضی ) موفق به زدن 14 گل و ثبت 10 پاس گل شده است . در اروپا نیز او در 4 بازی ( یکی تعویضی ) 6 گل زده و یک پاس گل داده است .

 

هتریک لئو برابر لوانته اولین هتریک لالیگایی مسی در این فصل بود . البته لئو پیش از این برابر آیندهوون نیز هتریک کرده بود . آمار هتریک او با بارسلونا به 43 رسید و در لالیگا نیز 31 هتریک کرده است .

 

این بازیکن 31 ساله پیش تر در 4 بازی بریس کرده بود اما یکشنبه شب هتریک کرد تا خود را به عنوان شانس پیروزی پیچیچی و کفش طلا مطرح کند . سوارز هم تیمی او و کریستین استوانی از ژیرونا نیز 11 گل زده اند و پس از او قرار میگیرند .

 

 

این هتریک مسی همچنین موجب شد تا مسی به آمار 50 گل در سال 2018 میلادی دست یابد که 46 گل با پیراهن بارسلونا و 4 گل با پیراهن آرژانتین بوده است . مسی در 9 سال گذشته 8 بار به 50 گل در یک سال رسیده است .

 

در کفش طلا نیکلاس پپه از لیل , پیاتک , امیلیانو سالا , کیلیان امباپه و رونالدو نیز در رقابت هستند . با این حال مسی فقط گل نمیزند بلکه او 10 پاس گل نیز در لالیگا ثبت کرده که بیشتر از هر بازیکنی در 5 لیگ معتبر اروپا است . مسی تنها بازیکنی است که در آمار گلزنی و پاس گل در این فصل دو رقمی شده است .

 

نکته باورنکردنی دیگر در مورد ستاره آرژانتینی این است که تاثیرگذاری او را نمیتوان به این آمار ها محدود کرد و توانایی او در کمک به هم تیمی هایش , یک دستاورد بزرگ دیگر است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.