پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تراشتگن: فکر کنم بهترین تصمیم زندگی من بود؛ در بارسلونا راحت تر از شهر تولدم هستم !

کد خبر : 86108  |  زمان ارسال : سه شنبه 27 آذر 1397
مارک از حس خوب در بارسلون گفت

اختصاصی بارسانیوزمارک آندره تراشتگن دروازبان آلمانی بارسلونا در مصاحبه با Líbero درخصوص نحوه زندگی و وفق پذیری در شهر بارسلونا صحبت کرد.

 

تراشتگن که پس از نیمکت نشینی با وجود کلودیو براوو، باشگاه را مجبور به فروش دروازبان شیلیایی کرد، اعلام کرد که از 10 سالگی دروازبانی می کند:

در تیم جدید، سازگاری تنها از نظر فوتبالی اهمیت ندارد بلکه وفق یافتن با فرهنگ، کشور و منطقه محل سکونتتان اهمیت زیادی دارد اینکه احساس راحتی کنید. محبت مردم اینجا باعث شد تا کار برایم ساده تر شود و چنین برخوردی برای من عادی نبود و به من انگیزه زیادی داد. در شغل ما همه به ما می نگرند و توجه دارند و می خواهند اظهارنظر کنند.

 

برای من خیلی اهمیت داشت تا به شهری بروم که بتوانم در آن راحت باشم چون معتقدم که اگر محل زندگی نتواند انتظار شما را برآورده کند نمی توانید برای سال ها در آن بمانید. بازیکنانی هم هستند که اهمیتی به این موضوع نمی دهند اما من می دهم. در حال حاضر در بارسلون حس بهتری نسبت به شهر محل تولدم دارم.

 

شروع دروازبانی؟

برادر من تا 16 سالگی دروازبانی می کرد و سپس فوتبال را کنار گذاشت. در پارکینگ خیلی بازی می کردیم و از 10 سالگی تصمیم گرفتم دروازبانی کنم و یا حداقل مربی خودم را برای این کار متقاعد کردم. شاید این بهترین تصمیم زندگی من بوده باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.