پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روش والورده : سیستم بر اساس تقاضا

کد خبر : 86124  |  زمان ارسال : چهارشنبه 28 آذر 1397
به نقل از M. Carmen Torres مقاله نویس مارکا

اختصاصی بارسا نیوز - مقاله نویس مارکا میگوید تصمیمات والورده در بازی برابر لوانته توانایی بالای سرمربی بارسلونا را نشان داده است و مشخص کرد که  این مربی بسیار انعطاف پذیر و مبتکر تر از آن است که طرفداران بارسلونا تصور میکنند .

 

والورده برابر لوانته فرصت نمایش هوش تاکتیکی خود را داشت . او به دلیل مصدومیت ناگهانی نلسون سمدو دیگر این بازیکن را برای بازی دراختیار نداشت و روبرتو نیز همچنان دوره ریکاوری مصدومیتش را سپری میکرد . در چنین شرایطی والورده باید بالبداهه تصمیم میگرفت و ثابت شد که تصمیم او واقعا مفید بوده است .

 

والورده با ترکیب 3-5-2 بازی را برابر لوانته آغاز کرد و بدنبال برتری خط هافبک و کسب مالکیت بود که اینکار را به خوبی انجام داد و بر تمام بازی مسلط بود و همچنین به آرتورو ویدال آزادی زیادی داد که مورد نیاز بود .

 

این اولین باری نیست که والورده با توجه به رقیب خود استفاده از سیستم 4-3-3 را کنار میگذارد . به طور مثال او در بازی برابر اتلتیکو مادرید از سیستم محبوب خود یعنی 4-4-2 استفاده کرد که این سیستم به او اجازه میداد تا دمبله و کوتینیو بهتر خودشان را بیان کنند و همچنین تیم ثبات بیشتری داشته باشد .

 

والورده مربی یک طرفه ( انعطاف پذیر است ) نیست و توانایی های خود را برای سازگاری با شرایط با توجه به ترکیب های خود نشان داده است . پیشبینی ترکیب های او بسیار دشوار است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.