پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بدشانسی های رافینیا ، پرداخت غرامت به آدیداس

کد خبر : 86132  |  زمان ارسال : چهارشنبه 28 آذر 1397
برزیلی باید به کمپانی آدیداس 1 میلیون یورو غرامت پرداخت کند

اختصاصی بارسا نیوز - رافینیا باید 1 میلیون یورو به کمپانی آدیداس پرداخت کند.

 

طبق گزارش موندو ، کمپانی آدیداس از سال 2013 با قراردادی 5 رسما اسپانسر لباس های رافینیا شد و حالا آن ها به خاطر نقض این قرارداد توسط هافبک برزیلی از این بازیکن شکایت کردند. با توجه به این قرارداد رافینیا باید در مسابقات و تمرینات از کفش های آدیداس استفاده میکرد.

 

آدیداس در گزارش خود عنوان کرده هافبک برزیلی به تماس های آن ها برای مذاکره در زمینه امضای قراردادی جدید پاسخی نداده و این مسئله یعنی قرارداد به صورت خودکار برای 5 ساله دیگر تمدید میشود. این در حالی است که رافینیا اعتقاد دارد این قرارداد در 1 جولای به پایان رسیده و از همین رو میتواند با کمپانی های دیگر امضا کند.

 

 

در دیدار های گذشته رافینیا با استوک های کاملا سیاه بدون برند وارد زمین مسابقه شده است. آدیداس خواهان 100 هزار یورو بابت هر روز که رافینیا قرارداد را زیر پا گذشته طلب کرده است. به نظر میرسد که در دادگاه نیز قاضی به سود کمپانی آدیداس رای داده اما با این وجود قاضی جریمه روزانه 10 هزار یورویی بابت هر روز را برای رافینیا تعیین کرده و این هافبک باید حدود 1 میلیون یورو غرامت بدهد. رافینیا در کنار یک مصدومیت سنگین باید جریمه سنگینی نیز پرداخت کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.