پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادعای مارکا : خرید جایگزین اومتیتی به تعویق افتاد ( + لیست جایگزین های احتمالی )

کد خبر : 86140  |  زمان ارسال : پنجشنبه 29 آذر 1397
اومتیتی پس از رد عمل جراحی برای انجام تمرینات خاص به قطر رفته است . اگر این درمان جواب ندهد او باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و حداقل 5 ماه از میادین دور خواهد بود .

اختصاصی بارسا نیوز - به گفته مارکا , بارسلونا در زمستان مبلغ دیوانه کننده ای برای جذب مدافع پرداخت نمیکند . باشگاه کاتالان با بحران مصدومیت مدافعان مواجه شده است و علاوه بر اومتیتی , روبرتو و سمدو هم مصدوم هستند . به این نام ها میتوان ورمائلن را نیز اضافه کرد که در آخرین دیدار مقابل لوانته آسیب دید .

 

اما نگرانی اصلی بارسلونا اومتیتی است . او از اواسط سپتامبر با مشکل زانو مواجه است و قبل از بازی با پی اس وی در تاریخ 28 نوامبر مصدومیت او عود کرد . اگر مدافع فرانسوی تحت عمل جراحی قرار بگیرد ادامه فصل را از دست میدهد .

 

با این حال مارکا مدعی شد که بارسلونا تا زمانی که وضعیت اومتیتی را کاملا ارزیابی نکند در بازار نقل و انتقالات زمستانی برای جذب جایگزین اقدام نخواهد کرد . انتظار میرود که اومتیتی به زودی از قطر بازگردد .

 

احتمالا بارسلونا قبل از بازی با سلتاویگو در این رابطه تصمیم گیری خواهد کرد .

 

جایگزین های احتمالی :

علاقه بارسلونا به ماتیاس دلیخت برکسی پوشیده نیست اما بعید است او در ژانویه وارد شود . گزینه های دیگری مانند آندریاس کریستنسن ( بازیکن چلسی ) , جیسون موریلو ( بازیکن والنسیا ) , برانیسلاو ایوانوویچ ( بازیکن سابق چلسی ) , مارتین اشکرتل ( بازیکن سابق لیورپول ) و دنیله روگانی ( بازیکن یوونتوس ) نیز مطرح هستند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.