پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توصیه اینیستابه آلنا و ریکی؛ "بارسلونا شجاعت بزرگ کردن ریکی پویگ را دارد"

کد خبر : 86214  |  زمان ارسال : شنبه 1 دی 1397
آندرس در گفت و گو با موندو

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه موندو دیپورتیوو امروز مصاحبه با آندرس اینیستا اسطوره باشگاه را روی جلد برد و با او به بحث در مورد موضوعات مختلف درون باشگاه به گفت و گو پرداخت.

 

آندرس اینیستا در پاسخ به این سوال که بارسلونا می تواند ریکی پویگ را به مانند خودش و ژاوی به تیم اصلی برساند گفت:

بله، ریکی توانایی این کار را دارد. با اینکه جوان است اما وقتی بازی هایش را می بینید متوجه می شوید که بازیکنی متفاوت است، سریعا ریتم بازی را عوض می کند و پس از توانایی بازیکن، اهمیت دارد که بدانید چگونه این نوع از بازیکنان را برای رسیدنب ه تیم اصلی مدیریت کنید. اینکه چگونه دقایق بازی را مدیریت کنید تا رشد کنند. شما باید در باشگاه درخصوص استفاده از بازیکنان پایه ذذهنیت روشنی داشته باشید که بارسلونا همیشه در انجام این کار شجاعت به خرج داده چون روشن کرده است که بازیکنان آکادمی پایه باشگاه را تشکیل می دهند. بنابراین باید از این بازیکنان مراقبت کرد و بدانید که چطور توانایی هایشان را بیرون بکشید.

 

توصیه ای به ریکی و آلنا دارید؟

توصیه خاصی نیست. خیلی ساده، در هر بازی اینگونه فکر کنند که آخرین بازی خودشان است و در هر جلسه تمرینی یاد بگیرند تا پیشرفت کنند و این اعتقاد را داشته باشند که می خواهند بازیکن تیم اصلی شوند. هر کدام از این دو ویژگی بازی مخصوص به خود را دارند و نحوه نگرششان با هم فرق می کند. من آینده آن ها را روشن می بینم و رویشان حساب می کنم. اعتقاد دارم که در بارسلونا خواهند ماند. انتخاب اول همه در اینجا بازی در بارسلونا است اما شاید اگر سرمربی فرصت ندهد تصمیم به ترک بارسلونا بگیرند. هم ریکی و هم آلنا می توانند برای فردای بارسلونا بااهمیت باشند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.