پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رابی فاولر : سوارز اسطوره لیورپول نیست

کد خبر : 86219  |  زمان ارسال : شنبه 1 دی 1397
سوارز به نحوی زشت لیورپول را ترک کرد و نمیتواند اسطوره باشد

اختصاصی بارسا نیوز - رابی فاولر مهاجم سابق لیورپول معقتد است که برای تبدیل شدن به یک اسطوره باشگاه , بازیکنان باید مدت طولانی در تیم حضور داشته باشند . بر همین اساس او اعتقاد دارد لوئیس سوارز هرگز یک اسطوره برای لیورپول نخواهد بود .

 

رابی فاولر همچنین گفت اگر صلاح مدت زیادی در لیورپول بماند با ویژگی هایی که از خود نشان داده میتواند اسطوره آنفیلد لقب بگیرد :

من از اینکه بگویم باور دارم مو صلاح اگر طولانی بماند با ویژگی هایی که نشان داده در ردیف اسطوره ها قرار میگیرد خجالت نمیکشم .

 

من با بهترین های تاریخ لیورپول مانند راش , رانز , جرارد و  مک‌منمن بازی کرده ام بنابراین میدانم که به چه چیزی نیاز است . محمد صلاح بدون تردید ویژگی های مشابه ای دارد .

 

سوارز شرایط اسطوره شدن را داشت اما با انتقال به بارسلونا همه چیز را خراب کرد :

هواداران در مورد رفتن سوارز فکر میکنند و بدون تردید لوئیس یکی از بازیکنان برتر باشگاه بود اما یکی از بهترین های تاریخ باشگاه ؟ نه او شانسی برای این ندارد - نحوه خروج او طعم تلخی در دهان ایجاد کرده است ( یعنی نحوه خروج سوارز زشت بود ) بنابراین واضح است که او نه یک بار بلکه 2 برابر برای خروج حرکاتی مهندسی شده انجام داد .

 

بنابراین من فکر نمیکنم او همه شرایط را داشته باشد .

 

گفتنی است سوارز در ژانویه 2011 از آژاکس به لیورپول پیوست و طی 3.5 سال فصل حضور در آنفیلد در 133 بازی موفق به زدن 82 گل شد . لوئیس در جولای 2014 با قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو به بارسلونا پیوست .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.