پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آرتور: برای بازگشت نیمار دعا می کنم؛ به پدرم گفتم شوخی نکن !

کد خبر : 86283  |  زمان ارسال : سه شنبه 4 دی 1397
آرتور در گفت و گو با موندو

اختصاصی بارسانیوز – در تعطیلات کریسمسی، موندو دیپورتیوو با آرتور هنریکه هافبک برزیلی تازه وارد بارسلونا به گفت و گو پرداخت که این بازیکن خواهان بازگشت نیمار به بارسلونا است.

 

آرتور در این مصاحبه خود به سوالات زیر پاسخ داد.

 

وضعیت جسمی و بازی پس از مصدومیت؟

خوبم، هر بازیکنی می خواهد که همیشه برای کمک به تیم آماده باشد. بازگشت به میادین و توانایی کمک به تیم در نیوکمپ احساس خوبی است و می توان حس بهتری داشت.

 

پس از آخرین دور بازی های ملی دچار مشکل از ناحیه همسترینگ شدی. درمان خاصی داشتی؟

اهمیت داشت که استراحت کنم چون در عضله درد داشتم و شاید بازی کردنم خطر مصدمیت را درپی می داشت. با پزشکان و کادر فنی صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم که بهتر است استراحت کنم تا برای ادامه فصل آماده باشم. بنابراین یک گام رو به عقب برای دو گام رو به جلو برداشتم.

 

تغییر پس از پیوستن به بارسلونا؟

بله، همه چیز زندگی من تغییر کرده است. چه دردرون و چه بیرون از زمین. رسانه ها، افزایش مسئولیت، چون در بهترین تیم جهان هستم. جالا حرفه ای تر شده ام.

 

تغییر در رژیم غذایی؟

من واقعا عاشق استیک، فلفل و حالا ماهی هستم که خوشبختانه در رژیم غذایی باشگاه ماهی هست. همچنین کمتر غذاهای کربوهیدراتی مصرف می کنم.  

 

اغلب در باشگاه غذا می خوری؟

نه، گاهی اوقات چون یک آشپز درخانه دارم که در تماس مستقیم با متخصص تغذیه باشگاه است. او منوها را برایم می چیند.

 

قبلا در برزیل در شهر ساحلی نبوده ای اما الان در کنار ساحل زندگی می کنی؟

بله، من واقعا ساحل را دوست دارم دحالی که قبلا نمی توانستم در نزدیک ان زندگی کنم. الان که هوا سرد است زیاد به لب دریا نمی روم اما در هوای خوب چرا، خیلی لذت می برم.

 

تا به الان چه چیز بارسلونا تو را مجذوب خودش کرده؟

همه چیزش، از معماری باورنکردنی تا کوه هایش و همچنین سواحل آن.

 

بهترین ستایشی که در بارسلونا دریافت کرده ای؟

هرکسی مود تمجید قرار گرفتن را دوست دارد و من از این تعریف و تمجیدها خوشحالم اما روشن است که آرتور گرداننده بارسلونا نیست چون ستاره های بزرگی در تیم وجود دارد.

 

وقتی مسی گفت که بیشتر از همه از تو سورپرایز شده چه حسی داشتی؟

اول فکر کردم دارند با من شوخی می کنند چون پدرم خیلی با من شوخی می کند چون پدرم بود که این را به من گفت. من هم گفتم "بس کن، بس کن، شوخی نکن". ولی به من گفت که شوخی نیست و صحت دارد. بعد از آن سراغ کامپیوتر رفتم و اول متن مصاحبه و سپس ویدیوی صحبتش را دیدم و خیلی تعجب کردم. شنیدن چنین چیزی از بهترین بازیکن تاریخ فوتبال باعث افتخار است. متحیر شده بودم و این تمجید خیلی در افزایش اعتماد به نفسم موثر واقع شد. بنابراین تنها میتوانم از او و سایر هم تیمی هایم تشکر کنم.

 

قبلا بازی در کنار مسی برایت رویا بود اما حالا ...

حسی مرکب از شادی و دیوانگی است. پیش از این وقتی بازی هایش را میدیدم از تلویزیون چنین تصوری داشتم اما الان نه تنها در کنار مسی بلکه در کنار سایر ستاره ها چون پیکه، بوسکتس و غیره بازی می کنم.

 

نیمار تاکنون چند مرتبه به بارسلونا آمده است که یک بار در کنار تو دیده شد. دوست داری که دوباره در بارسلونا بازی کند؟

شخصا برای آمدنش دعا می کنم، موضوعی کاملا واضح و مشخص است. فکر می کنم بودن بهترین ها به سود تیم خواهد بود. شخصا خیلی دوست دارم بازگردد اما او زندگی خودش را دارد و می داند دارد چه می کند و نمی دانم شانسی برای بازگشتش وجود دارد یا که نه ولی با این دوستی بزرگ برایم است که خیلی برایش احترام قائلم و از بازگشتش خیلی خوشحال خواهم شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.