پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آرتور: افت کوتینیو عادی است؛ دمبله عبرت گرفته است

کد خبر : 86284  |  زمان ارسال : سه شنبه 4 دی 1397
حرف ژاوی را نیز باور نکرده بودم

اختصاصی بارسانیوز آرتور هنریکه هافبک برزیلی بازیساز بارسلونا امروز با روی جلد رفتن توسط روزنامه موندو دیپورتیوو، خوانندگان این روزنامه را به پای صحبت های خود نشاند که در ادامه به بخش های دیگری از آن خواهیم پرداخت.

 

کارلس آلنا و ریکی پویگ؟

در پیش فصل ریکی را دیده بودم. او مثل آلنا کیفیت زیادی دارد و دو بازیکنی هستند که کمک زیادی به بارسلونا خواهند کرد که آلنا الان بازیکن تیم اصلی است که برایش خوشحالم.

 

آیا جام حذفی برای تیم اهمیت دارد؟

وقتی که درخصوص چیزهای بزرگ و فتح عناوین فکر می کنید نمی توانید از بین آن ها انتخاب داشته باشید. بازیکنان برای این نبردها آماده هستند.

 

کوتینیو در مسیر انتقاد؟

کوتی آرام است و استعداد فوق العاده ای دارد که قبلا نشانش داده و پس از مصدومیت نیاز به کمی زمان جهت بازیابی خودش دارد. اینگونه افت ها در فوتبال عادی است و کوتنیو نیز قبلا خودش را ثابت کرده و گل ها و پاس گل های زیادی نصیب بارسلونا کرده است.

 

دمبله؟

فکر می کنم او از اشتباهاتش پس از کشیده شدن گوشش درس گرفته است. همه ما اشتباهاتی داریم اما مهم است که یاد بگیریم. همچنین هواداران از او حمایت کردند و عملکردش در زمین نیز جذاب بوده است.

 

اخیرا با اینیستا یکی از الگوهایت دیدار داشتی

او بت فوتبالی من است که از کودکی دنبالش می کردم. لحظه ای باور نکردنی بود. نمی دانستم و سورپرایز شدم. او به خوبی از من استقبال کرد.

 

ژاوی نیز اخیرا گفت که تو را شبیه خودش می بیند.

این یکی دیگر از آن حرف هایی بود که باورش نکرده بودم. من خیلی از مطبوعات باخبر نیستم وقت آزاد خودم را به تماشای سریال و یا مطالعه اختصاص می دهم و مادرم بود که این را به من گفت. پس همانطور که می دانید فکر می کردم این همه شوخی دیگری مثل شوخی پدرم روی حرف مسی است.

 

رئال رقیب لیگ قهرمانان؟

درحالی که در بهترین فرم خودشان نبوده اند، جام باشگاههای جهان را فتح کردند و نمی توان رئال را دست کم گرفت چون بازیکنان بزرگی دارد. من از سطح فوتبال اسپانیا به ویژه آلاوس و بتیس متعجب شدم. اگر خودتان را از پیش برنده بدانید خواهید باخت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.