پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بحث روز؛ مشکل کوتینیو کجاست؟ (+ نظرسنجی)

کد خبر : 86371  |  زمان ارسال : سه شنبه 11 دی 1397
کوتینیو باید با چه کسی رقابت کند

اختصاصی بارسانیوز – شاید از همان ابتدای فصل مشخص بود که ارنستو والورده باحضور همزمان کوتینیو و عثمان دمبله در چینش ترکیب خود دچار مشکل خواهد شد که در ابتدای فصل با اتخاذ آرایش 3-3-4 با بازی دادن به کوتینیو در هافبک چپ و دمبله در وینگر چپ برای چند بازی این معضل را حل کرد اما خیلی زود مشخص شد که تیم با چنین آرایشی قادر به ادامه بازی های فصل نیست و والورده از آرتور یا ویدال در پست هافبک چپ استفاده می کند.

 

والورده پس از ضعف شدید خط دفاعی بابت بازتر شدن میانه زمین بابت حضور 3 هافبک که کوتینیو نیز در آن نقش مهاجم چهارم را داشت، از آرتور در این پست استفاده کرد تا پس از آن به نوبت جای دمبله و کوتینیو در پست وینگر چپ تعویض شود.

 

در ادامه کوتینیو با مصدومیت خود فرصت بزرگی به دمبله ای داد که بابت بی نظمی هایش تحت فشار شدید رسانه ها قرار داشت و درنهایت به خوبی به آن با به ثمر رساندن گل ها پاسخ داد.

 

حالا به نظر می رسد کوتینیو تنها باید از سد دمبله برای حضور در ترکیب اصلی عبور کند چون والورده دیگر به او در میانه زمین بازی نمی دهد درحالی که در نظرسنجی های ابتدای فصل بیش از 60 درصد کاربران بارسانیوز اعتقاد داشتند که کوتینیو باید در پست هافبک چپ به جای آرتور بازی کند که این تصمیم به گل خوردن های پرتعداد بارسلونا منجر شده بود.

 

اما واقعا راه حل چیست؟

 

تا لود شدن نظرسنجی چند ثانیه صبر کنید

 

picture polls

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.