پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیستا: بارسلونا باید روی لاماسیا حساب باز کند

کد خبر : 86380  |  زمان ارسال : چهارشنبه 12 دی 1397
اینیستا در مصاحبه با اسپورت

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت امروز با روی جلد بردن آندرس اینیستا به پوشش مصاحبه خود با اسطوره پرداخت بازیکنی که هم اکنون با اتمام لیگ ژاپن برای تعطیلات در بارسلونا حضور دارد.

 

اینیستا درخصوص بازگشت به اسپانیا گفت:

خب، استراحت میکنم. می خواستیم برگردیم و در خانه باشیم تا از این فرصت برای لذت بردن از حضور در کنار خانواده استفاده کنیم.

 

بارسلونا تو را از دست داده؟

من بارسلونا را از دست داده ام. اگر بدن و ذهنیتم اجازه می داد دوست داشتم در بارسلونا باشم چون هرگز چنین چیزی را پیدا نخواهم کرد، چنین استادیوم و چنین بچه هایی را اما گام دیگری برداشته ام و به صورت کامل از آن لذت می برم. خیلی هیجان زده ام و امیدوارم مرحله مهم و خاصی در دوران حرفه ایم در ژاپن باشد.

 

بازی با سلتاویگو را از نزدیک دیدی. این بارسلونا متفاوت است؟

همانطور که قبلا هم گفته ام، شیوه بازی و سبک یکسان است و باید به فرق کردن بازیکنان نیز توجه داشت. مهم مبارزه کردن برای فتح همه عناوین است. سطح اینجا بالا است و به شما امکان رقابت برای فتح هرچیزی را می دهد.

 

احساس می کنی که سهم آکادمی از بین رفته؟

آکادمی همیشه وجود داشت و همیشه نیز اهمیت خواهد داشت. مهم ترین چیز شایستگی آن ها و استفاده از فرصتی است که به دست می آورند. سرمربی به خوبی روی آن ها شناخت دارد و می داند که به چه چیز نیاز دارند. بازیکنانی مستعد در اکادمی به عنوان چشم انداز باشگاه وجود دارد که باید روی آن ها حساب باز کنیم و همچنین مراقبت از جوانان تا نقشی اصلی را ایفا کنند.

 

مسی در مصاحبه با اسپورت گفته بود آکادمی وزن خودش را از دست داده آیا این بازیکنان آکادمی را ناامید می کند؟

ما از دوره ای دیگر بودیم که 8 یا 9 نفر از آکادمی در تیم اصلی حضور داشتیم و می بینیم که چیز خیلی عادی در این باشگاه محسوب نمی شود. باشگاه به دنبال استفاده از بچه های آکادمی است و مشخصا نیازمندی هایی نیز برای رسیدنشان وجود دارد. زمانی که دیده شد سطح بالایی دارند باید از آن ها مراقبت و استفاده کرد. باشگاه باید از آکادمی استفاده کند. افرادی که سال ها در باشگاه حضور دارند این را م یدانند.

 

مربیانی چون گواردیولا و تیتو که از همینجا بوده اند برای آکادمی مناسب تر هستند؟

خب فن خال از اینجا نبود و خیلی ها را اضافه کرد. مربیان می دانند که در چه باشگاهی حضور دارند و خواسته آن ها چیست.

 

تو هم در سنین جوانی مثل اریک گارسیا و برنابه می توانستی بروی. چرا ماندی؟

شرایطی همچون خانواده دخیل است که برای بازیکن بهترین ها را میخواهند. باشگاه باید همیشه رو آکادمی حساب باز کند و از بازیکنانی که پتانسیل و سطح لازم را دارند مراقبت نماید. باید این امکان را به آن ها داد تا ببینند که رسیدن به تیم اصلی قابل دستیابی است. درنهایت همه باید تصمیم بگیرند. تصمیم من روی باقی ماندن در بارسلونا بود. به هر حال باید به تصمیم آن ها هم احترام گذاشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.